سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۸:۲۶

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی شاهین دژ

حسین عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: کوچ ییلاقی عشایر منطقه به مناطق خوش آب و هوا و سرسبز شاهین دژ آغاز شده است. وی با بیان اینکه کوچ عشایر به این مناطق از هفته گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: در این خصوص عشایر از شهرهای نقده، مهاباد، بوکان، میاندوآب و ملکان به مناطق ییلاقی شاهین دژ کوچ می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)