دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۱۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۱:۴۲

نماینده مجلس خواستار رهاسازی 30 میلیون مترمکعب آب سدزیردان چابهار شد

چابهار- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای چابهار، نیکشهر،کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اینک 86 میلیون مترمکعب آب بدون هیچ استفاده ای درپشت سد زیردان ذخیره و در حال تبخیر است خواستار رهاسازی 30 میلیون متر مکعب آب این سد برای رفع بحران بی آبی روستاهای چابهار شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)