دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۷

دلایل کاهش 3 میلیارد دلاری ارز مبادله ای

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مطرح کرددلایل کاهش 3 میلیارد دلاری ارز مبادله ای به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کاهش اختصاص ارز مبادله ای خبر داده بود و گفته ارز مبادله ای برای واردات از 14.5 میلیارد دلار به 11میلیارد و 700 میلیون دلار کاهش یافته است و این روند کاهشی خبر خوبی برای تولید ملی محسوب می شود و ما این سیاست را دنبال می کنیم چرا که موجب رونق واحدهای تولیدی کشور می شود و اقتصاد درون زا و برون نگر شکل واقعی به خود خواهد گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)