سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۵۷

نخستین ساختمان سبز درغرب تهران افتتاح شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - نخستین ساختمان سبزمنطقه5 با هدف الگوسازی برای استفاده بهینه از انرژی در ساختمان ها با حضور رییس ستاد محیط زیست وتوسعه پایدار شهر تهران افتتاح شد به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه5 ، محمد مهدی گلمکانی ،رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در افتتاح ساختمان سبز منطقه با بیان اینکه ستاد محیط زیست تلاش دارد با استفاده از ظرفیت ها ی محلی وبخش خصوصی درجهت شهردوستدار محیط زیست گام بردارد گفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)