سایر منابع:
سایر خبرها
پولکی بودم، به استقلال نمی آمدم
بروم و این را از ته دلم می گویم. افرادی که به من مشاوره می دادند خیلی از آنها استقلالی هم نبودند. در دو سه سال اخیر از نظر مالی خیلی ضرر کردم ولی اعتقاد دارم آدم باید جایی باشد که اعتقاد قلبی اش به او می گوید. چیزهایی که درباره من می گویند درست نیست. *خیلی ناراحتی؟ من استقلال را دوست داشتم. حضور منصوریان در آن خیلی تاثیر داشت. من با ایشان در تیم امید کار کردم. قلبا دوست دارم
گزارش کار آقای وزیر/ بهارستان بوی نفت گرفت!
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، نهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنیه 25 خرداد) به ریاست علی لاریجانی و با حضور 197 تن از بهارستان نشینان از ساعت 9:08 صبح آغاز شد. در این جلسه، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت گزارشی درباره اقدامات وزارتخانه هایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی به وکلای ملت ارائه کردند. *ارائه گزارش
منصوریان تماسی نداشته اما باشگاه استقلال زنگ زده و پیشنهاد داده!
منصوریان با تو تماس داشتند پس چه شد؟ - در این مورد من نمی توانم نظر بدهم اما علی قربانی یکی از فوروارد های خوب ایران است و برای او آرزوی موفقیت می کنم. درباره اینکه همه فکر می کنند علی منصوریان با من تماس داشته باید بگویم هیچ تماسی از سوی علی آقا با من گرفته نشده است. با این حال باشگاه استقلال با من تماس داشته و پیشنهاد داده شده اما صحبتی انجام ندادیم و من همه چیز را به مدیربرنامه هایم سپردم
گفت وگو با چند فحاش فضای مجازی
توضیح نداده بودم که همان ابتدا و پیش از آغاز گفت وگو، فحاشی کردن به شخصیت های سینمایی و هنری را انکار کرد و گفت: روزی که علی رضوانی گزارشگر صداوسیما خبری درباره امیر تتلو را در بخش خبری 20:30 منتشر کرد، گوشی دست پسر داییم بود. اما یخ محمدحسن به مرور آب شد و وقتی مطمئن شد تنها روزنامه نگاری در پی یافتن پاسخ برای یک چرا هستم، شروع به حرف زدن کرد و گفت: در اهواز امکانات تفریحی و ورزشی
آقای ویسی مرد باش و حرفت را بزن/ در خانه می نشینم ولی حقم را می گیرم
گویم هر شخصی که مدنظرتان هست بیاورید، اصلا به من مربوط نیست که چه کسی را می آورند. ایرادی ندارد که مرا نمی خواهند، فوتبال حرفه ای هم همین است، می توانند بگویند به تو نیاز نداریم ولی اینکه می گویند چون ما تخفیف ندادیم، باید برویم درست نیست. اصلا کسی درباره مسائل مالی با ما صحبتی نکرده. تیم جدیدت را چه زمانی مشخص می کنی؟ من با سپاهان قرارداد دارم، باید تسویه کنند که بروم. اگر طلبم را ندهند جایی نمی روم. ولی ممکن است نیمکت نشین شوی. ایرادی ندارد، یک ریال از حقم نمی گذرم، اصلا بگویند برو در خانه بشین، مشکلی ندارد ولی تا ریال آخر قراردادم را می گیرم. ...
تاج: انتقال نفت به انزلی غیرقانونی است
درباره اینکه انتقال منصوریان، بیرانوند و امیری به استقلال و پرسپولیس قانونی بوده است یا نه، گفت: موضوعی که من موارد آن را آورده ام، بحث انتقال امتیاز نفت است، نه این موارد. ما فوتبالی تصمیم گرفته و به نفع یا ضرر کسی تصمیم نگرفتیم. این انتقال باید شرایط قانونی خودش را داشته باشد. نامه ای هم دیروز آمده بود که کاظمی در جلسه آن را خواند و ما هم مخالفت خودمان را با این نامه اعلام کردیم. بحث انتقال
حال یا وجدان؛ مساله این است
خود به خود خشک می شود و سپس خود به خود هم احیا. راستی اگر مجالی بود و اشتیاقی دوست دارم روزی از احمدی نژاد درباره اظهار نظرش درباره خشک شدن دریاچه ارومیه بپرسم که آیا این اظهارات ناشی از مشاوره های مدیران استانی اش بود یا بداهه پردازی کرده است؟ احمدی نژاد انسان جالبی بود و به نظرم مدیرانش از خود وی هم جالبتر. به طور مثال و.ج استاندار احمدی نژاد در آذربایجان غربی که هم در انتخابات دهمین
حذف 26 میلیون نفر از دریافت یارانه با ظرفیت های فنی و اجتماعی کشور سازگاری ندارد/نیروی انسانی کشور به ...
تامین اجتماعی، منطق چند لایه و یکپارچگی نظام رفاهی هنوز درک نشده و جدی گرفته نمی شود، اظهار کرد: این نظام یکپارچه معطوف به تقویت عدالت است زیرا بدون عدالت، استقلال لازم در بروکراسی و نظام تصمیم گیری برای سیاستگذاری و اجرای مستقل و به دور از سوگیری و فساد ایجاد نخواهد شد. وی ادامه داد: نظام یکپارچه مشتمل بر حمایت های اجتماعی، رسیدگی به گروه های آسیب پذیر، بیمه های درمانی و بیمه های
ایتالیا ماهواره مصباح را پرتاب نکرد و پس هم نداد/ ماهواره سینا را دادیم پرتاب کنند معلوم نشد چه شد
بودند و اگر بتوانند چاپ مقالات ما در مجلات معروف را هم سلب می کنند و از ورود مقالات علمی به کشور نیز جلوگیری می کنند، چه طور انتظار دارید در یک عرصه بسیار کلیدی و مهم چون قرار دادن ماهواره در مدار به توفیق ما کمک کنند؟ برخی می گویند چین این کار را انجام می دهد اما مگر همین چین در دوران تحریم با ما راحت کار کرد؟ این امر در صورتی امکان پذیر می شود که دست از استقلال مان برداریم و آن طور که
عزتی: نمی توانم به ملوان بروم
نفت غیر قانونی است چراکه قبل از این انتقال باید بدهی های قبلی باشگاه پرداخت می شد . من فکر می کنم بازیکنان باید مطالبات خود را دریافت کنند تا بتوانند در مورد آینده خود تصمیم گیری کنند. کاپیتان فصل گذشته نفت تهران در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد ادامه فوتبالش را در ملوان سپری کند هم گفت: من به خاطر شرایط خاص خانوادگی که دارم نمی توانم به انزلی بروم و فکر می کنم خیلی از بازیکنان هم همین
سجاد محرابی: فدراسیون بوکس باعث محرومیت ام شد
می خورم اما دریغ از یک توجه. مگر زندگی من خرج ندارد؟ غذا نمی خورم؟ بیرون نمی روم؟ لباس نمی پوشم؟ و خیلی چیزهای دیگر. هزینه این زندگی را از کجا باید تامین می کردم؟ یا باید در مسابقات حرفه ای شرکت می کردم و یا ورزش را کنار می گذاشتم. وی افزود: اگر فدراسیون به من کمک می کرد و منبع درآمدی داشتم هیچ وقت در این مسابقات شرکت نمی کردم. به هرحال اکنون زمان تاسف خوردن نیست و باید به آینده فکر کرد. در یک سال گذشته که در اردوی تیم میل برای المپیک بودیم فدراسیون حتی یک دست لباس به ما نداد و من هم اکنون که عضو تیم هستم و قرار بود به مسابقات کسب سهمیه بروم حتی دستکش تمرین نداشتم. ...
دکتر ربیعی در صحن علنی مجلس: روند توسعه در ایران معاصر با اصلاحات اساسی در ساختار سیاست گذاری امکان ...
ذیل 7 برنامه 7 سیاست راهبردی را در نظر گرفته ام و این برنامه ها از سال 93 در حال اجرا است، لکن عقب ماندگی ها نیازمند حمایت مجلس است، بنابراین از نمایندگان ملت تقاضا دارم، برای پیشبرد این رویکرد با دولت و وزارتخانه همراهی کنند. نسخه واحد برای همه شهرستان ها و مناطق، زهری تلخ برای توسعه اشتغال وی افزود: طرح هایی مبنی بر توسعه صنایع کوچک و متوسط در شهرستان ها در دستور کار قرار
احتمال ترور بیولوژیک نخبه فرهنگی کشور
اگر این موضوع رفع شود تنفس ما هم باز می شود. منزل هستم و بیمارستان دیگر اثری ندارد. باید در منزل و فضای در بسته باشم. چندی پیش در بیمارستان بستری بودم که حالم کمی متعادل شد تا این اواخر هفته گذشته که خاک از سمت کشور عراق به کشور ما آمد حال ما را هم خراب کرد. _به دلیل اخلاقی که از شما سراغ دارم مبنی بر اینکه علاقه ندارید برخی از ناراحتی های جسمی و بیماری که دارید رسانه ای شود و همواره
قنبرزاده: نتیجه جلسه هیات رئیسه به صورت بیانیه اعلام می شود؛ در جریان کسر سهمیه آسیایی نیستم
طرفداری- منصور قنبرزاده در خصوص فسخ قرارداد علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند با باشگاه نفت گفت: بهتر است این موضوع را از کمیته مسابقات بپرسید چرا که آنها مجرای قانونی هستند قطعا اگر از آنها این مسئله را بپرسید بهتر خواهد بود. من الان تمرکز صحبت در این باره را ندارم چرا که ذهن من درگیر بحث انتقال باشگاه نفت است. وی درباره بیانیه ای که کانون پیشکسوتان باشگاه استقلال درباره او
گفتگو با - مسعود پزشکیانِ - محبوب
بودم که سر خم کنم. ولی اگر پزشک می شدم، تصور می کردم که اگر در بیمارستان های دولتی امکان کار نباشد، بیرون از سیستم دولتی می روم و طبابت می کنم. در روستا هم که باشم یا از مملکت هم بیرونم کنند، کاری از دست من بر می آید که خدمتی بکنم و در ضمن امورات خودم را هم بگذرانم. به همین خاطر تصمیم گرفته بودم پزشک بشوم. چرا به سراغ رشته قلب رفتید؟ براساس همان دلیلی که به رشته پزشکی آمدم، جراحی قلب را
پارس الکتریک در دولت قبل تعطیل شده است/ ناجوانمردانه علیه دولت جوسازی می کنند
مسائل وقت بگذارد. سیاست های حمایتی باید یکپارچه شوند این عضو کابینه دولت یازدهم در ادامه گزارش خود به مجلس به سیاستگذاری رفاه اجتماعی در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع با چند چالش جدی مواجه است؛ علی رغم تاکیدهای قانون جامع رفاه و تامین اجتماعی، منطق چندلایه و یکپارچگی نظام رفاهی جدی گرفته نمی شود. وزیر کار با بیان اینکه نظام رفاهی یکپارچه معطوف به تقویت
از باندبازی ناراحت و سرخورده می شدم
عنوان بازیگر پیشکسوت دوست دارم. همچنین حامد محمدی کارگردان سریال به عنوان کارگردان جوان خوش ذوق مطرح است. این ترکیب، مرا برای کار ترغیب کرد، ضمن این که من چند سالی در تلویزیون کار نکرده بودم و دوست داشتم بعد از چند سال وقفه با یک گروه حرفه ای دوباره روی آنتن بیایم که این اتفاق افتاد. به هر حال من هم در میانسالی هستم که یا باید جوان تر از خودم را بازی کنم یا پیرتر، ضمن این که بعد از دندون
قنبرزاده: نفت را به شکل قانونی به مقصد خواهیم رساند/ به استقلال نمی روم
رساند. وی در خصوص قرارداد علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند با سرخابی ها اظهار کرد: من در جریان قانونی بودن این قراردادها نیستم و کمیته نقل و انتفالات باید در مورد آن نظر بدهد. قنبرزاده همچنین درباره حضورش در باشگاه استقلال گفت: برای استقلال و منصوریان آرزوی موفقیت می کنم اما من به استقلال نمی روم. در باره مطالبات منصوریان هم ترجیح می دهم صحبت نکنم. من 2سال خوب را کنار او گذراندم و امیدوارم در تیم جدیدش هم موفق باشد. انتهای پیام/
احمد ناطق نوری: محمد علی کِلی با صدام مذاکره و تعدادی از اسرای ایرانی را آزاد کرد
داد. به خاطر دارم رگ های صورت و گردن او برافروخته شد، ناگهان حدود 3 سانتی متر تمام قد از روی زمین در هوا معلق قرار گرفت. همه حاضرین در صحنه شوکه شده بودند. احساس می کردم فشار زیادی به او وارد شده است . گفت و گو با رییس فدراسیون بوکس را می خوانید. قبل از آنکه سوال اصلی مان را بپرسیم می خواهیم از شرایط ملی پوشان قبل از المپیک بگویید. برای المپیک یک سهمیه گرفتیم و دو سهمیه
حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از سفر رئیس کمیته امداد کشور به ایلام
دارم و نه درآمدی، در یک اتاق به تنهایی زندگی می کنم و تنها درآمدم مستمری 53 هزار تومانی کمیته امداد و یارانه 45 هزار تومانی است. او ادامه می دهد: با وام 25 میلیون تومانی که چند سال پیش از کمیته امداد گرفتم تولیدی اسکاج راه انداختم ولی به علت عدم فروش محصول مدتی است کار نمی کنم و با مشکل شدید مالی مواجه هستم. این تنها روایت سه نفر از مجموع ده ها نیازمندی بود که عصر دیروز برای دیدار با سید
هرگز دوست ندارم دکتر سلام از تلوزیون پخش شود/ یک آقازاده زنگ زد و گفت چرا من را هم ردیف مهدی هاشمی قرار ...
می دانستیم جمعیت چه تعداد هست، چون از قبل ثبت نام کرده بودیم و متناسب با ظرفیت سالن کارت ورود دادیم و الحمدلله مشکل نداشتیم. امسال دوباره به مشکل خوردیم. ما به خاطر حجم ثبت نام ها که تا 17 هزار نفر ثبت نام کردند، دو سه بار مجبور شدیم سالن عوض کنیم، به اضافه اینکه سالن وزارت کشور آتش گرفته بود و نمی توانستیم از آن استفاده کنیم و مجبور شدیم به سالن ورزشگاهی بیاییم، والا تمایل اولیه مان این نبود
هر آنچه که فرماندار کرج در آستانه سومین سالگرد دولت تدبیر به خبرنگاران گفت/ از مجلس، سیاه نمایی تا اختلاس
سرنوشت را اینجور به بازی می گیریم. این باید گفته بشود، مثل اینه که یک نفر سر کلاس دانشگاه نشسته ، سوالی از استاد نکرده، رفته کتاب رمان گرفته به مادر و پدرش گفته دارم درس میخونم اما نخونده ، میاد سرجلسه اسمش رو می نویسه برگه سفید میزاره. ما با این دانشجو چیکارکنیم. مثلا نوشتند همان شب دل پیچه داشتم. توروخدا آخرین واحدمه ... اینها را یاد گرفتند از برگه عکس می اندازند و در شبکه ها می گزارند...
آتش بس در خان طومان معنا نداشت/ آمریکا با فاصله 9 هزار کیلومتری در عراق حضور دارد تا امنیت کشورش تامین ...
می خواهیم برویم سوریه و او سفر کربلایش را کنسل کرد، اما دوباره تماس گرفتند و گفتند سفر سوریه عقب افتاده است. چند روز خانه بود کلاً به هم ریخته بود، می گفت حسین جان من لیاقت نداشتم نزد تو بیاییم، نزد خواهرت هم نتوانستم بروم. اگر به حسین باشد هیچ نگاه بی تضرعی را بی پاسخ نمی گذارد، اگر به حسین باشد روی از هیچ خواهشی برنمی گرداند، حسین عصاره رحمت خداوند است؛ خانم اصلانی بی قراری های آن چند
سرمایه های خارجی در مسیر عزتمندی ملت ایران بکار گرفته می شود
به گزارش خبرنگار شانا، بیژن زنگنه، وزیر نفت ظهر امروز (سه شنبه، 25 خردادماه) در بخش دوم صحبتهای خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، پس از شنیدن سخنان برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد وزارت نفت، ضمن قدردانی از این سخنان، عنوان کرد: من نوکر ملت ایران هستم و اگر بحث جذب و بکارگیری سرمایه های خارجی را در دستور کار داریم، تنها به این دلیل است که از این طریق، با توسعه سریعتر میدانهای مشترک
پرسپولیس مرا خواست من نپذیرفتم چون استقلالی هستم و می مانم
بازیکنانش هم رابطه خوبی دارد حتی او می دانست که من ازدواج کردم و به من تبریک گفت و به من گفت که بهترین کار را کردم که ازدواج کردم امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب خودم و با انجام بهترین بازی ها پیش او روسفید شوم. دروازه بان جدید صبای قم درباره کار کردنش با بهزاد غلامپور هم تصریح کرد: او را دوست دارم چرا که پیراهن استقلال را به تن کرده و به نوعی من و او هم خانواده هستیم. خوشحالم که با تجربیات بالای
شادکام: دلم به نتیجه گیری نفت آبادان روشن است
به گزارش بدرپرس، محمد شادکام اظهارکرد: من از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم که خیلی هم با من تماس گرفتند ولی با توجه به این که مردم آبادان خیلی من را دوست دارند و آقای دست نشان هم به فوتبالم اعتقاد داشت، دیدم شرایط در آبادان نسبت به تیم های دیگر بهتر است و ترجیح دادم که در نفت آبادان بمانم. وی درباره یارگیری نفت آبادان در فصل پیش رو گفت: آقای دست نشان می خواهد پایه های تیم و آن هایی
قنبرزاده:انتقال نفت به انزلی منع قانونی دارد/بازیکنان تیم آزاد می شوند
دقیقی هم از این قضیه ندارم. قنبرزاده در پایان درباره مشکلش با علیرضا منصوریان گفت: با منصوریان هم دوست و برادر هستم. خیلی هم دوستش دارم. بندی در قرارداد علیرضا منصوریان بود که حتی اگر نفت هم این مشکل برایش به وجود نمی آمد می توانست قرارداد با ما را به پایان برساند.
میانگین درآمد نفتکشهای غول پیکر ایرانی؛ 50 هزار دلار
چین و... لنگر انداختند و در ایران آرام گرفتند، همانند لنگری که در درب ورودی این شرکت در خیابان جردن آرام گرفته است؛ سیاست تحریم را به نفتکش دیکته کرد و کنترل صادرات نفت خام هدف ناگفته تحریم این شرکت بود، تحریمی که می توانست به دلیل خصوصی بودن این شرکت شکل نگیرد، اما گرفت و توضیحات در این زمینه کمتر نتیجه بخش بود؛ حالا اما با اجرای برجام ایرانیها حق انتخاب دارند. تقریبا پنج ماهی از اجرایی
زندگی تلخ خانم مهندس با شوهر شکاکی که استاد دانشگاه است/شوهرم پشت درخت قایم می شود و مرا می پاید
همین جا بمان تا من بروم چیزی بخرم و برگردم اما متوجه می شوم پشت شاخه های درختی مخفی شده تا مرا زیر نظر بگیرد جالب اینکه وقتی علت رفتارش را می پرسم سکوت می کند و بعد از آن با دعوا و بدخلقی زندگی مان را به جهنمی تبدیل می کند.جناب قاضی دیگر از رفتارهایش به عذاب آمده ام. او که از شروع زندگی مدعی بود که خوشبختم می کند حالا دادخواست طلاق داده. مردی که می گفت می خواهد به تلافی همه سختی های گذشته همراه و
در سوریه تمام آن چه دارید را وسط می گذارید / روش راضی کردن مادرم را از یک شهید یاد گرفتم
/> حبیب عبداللهی، متولد تیر ماه 1367 هستم. دانشجوی کارشناسی فقه و حقوق هستم. شغل آزاد دارم و در زمینه تجهیزات نفت و گاز پتروشیمی فعالیت می کنم. الآن چند ماهی است که به دلیل اتفاقاتی که رخ داد نتوانستم کار کنم. 13 سال است مداحی می کنم/ از نظر من جانباز یعنی یک جامانده با حسرتی دائمی مداحی را از چه زمانی آغاز کردید؟ این هم مدال نوکری است که حضرت زهرا(س) به من عنایت