سایر منابع:
سایر خبرها
مصدق فقط خودش را قبول داشت و لا غیر!
نه فقط از یک حزب، بلکه از تمام آحاد ملت ایران، که فقط برای کسب آزادی های مصرح در قانون اساسی تشکیل شده است . این ایراد را به دکتر مصدق می گیرند که تا قبل از اینکه به قدرت برسد با همه مشورت می کرد و البته با همه هم مهربان بود، اما همین که روی صندلی قدرت نشست، دیگر هیچ کسی را تحویل نگرفت! ارزیابی شما از این انتقاد چیست؟ البته این، تاحدی خاصیت کار اجرایی است، چون همه آنها آزمایش
مدیر برنامه حسین کنعانی: با پرسپولیس توافق کردیم/گلایه اشکان خطیبی از قطع درختان ولیعصر/ تجلیل ضرغامی از ...
نمیدونم این خبر از کجا آمده که حسین با استقلال تمام کرده تا یکساعت پیش تو باشگاه پرسپولیس بودیم همه چیز خوب بود وان شاالله فردا تمام میشه. بخدا مدت یکسال ونیم هست که از تیم امید رفتم اصلا یکبار هم باشگاه نرفته بودم ولی بخاطر اینکه کار حسین با پرسپولیس تمام بشه دیروز وامروز همش تو باشگاه بودم بخاطر تیمون وطرفداران عزیز که دلی دوستشون دارم.من انزمان گفتم این بازیکن عالیه درتیم امید بود مثل بایرامی
انگیزه ام برای شرکت در نبرد سوریه از جنگ 22روزه غزه کلید خورد/ آزمون نسل ما همین جاست
بگذارد و دلایل شما را از شما بگیرد. تمام قوای خود را به کار می گیرد تا تفکری که به خاطر آن راه افتادید و این همه مشقت را به خاطر آن تحمل کردید، آن را از شما بدزد. اگر انسان مراقب نباشد این اتفاق خواهد افتاد. برای همین باید عقبه خود را محکم کرد. به همین دلیل خودم و دوستانی که همراه من بودند، جامع فکر می کردیم. مباحثه می کردیم. در کنار آموزشی که می دیدیم مباحثه هم داشتیم. درباره دلیل حضورمان در آنجا
گفتگو با چند فحاش فضای مجازی
به این حملات گسترده واکنش نشان داد. او نوشت که انتظار نداشت چنین رفتاری را از سوی ایرانی ها شاهد باشد. اما این روند گویا قرار نبود خاتمه یابد. در مرحله بعد و در دور جدید حملات این بار به سوی ایرانی ها اتفاق افتاد. بازیگران و ورزشکاران و هنرمندان و حتی در مواردی اشخاصی که اصلا مشهور نبودند، مورد حمله قرار گرفتند و گاهی حتی همین فحاشی ها منجر به شهرت آنان شد. همسر سابق یکی از خوانندگان
ستاره اسکندری: از مرگ می ترسم
تلویزیونی؟ من بازیگری هستم با اصلیت تئاتری، اما خودم را بچه تلویزیون می دانم. سالیان بسیاری است که با تلویزیون همکاری می کنم و تلاش دارم به عنوان بازیگر کلیشه نشوم. به همین دلیل نسبت به دیگر بازیگران نقش های متنوعی را در این رسانه بازی کردم. همه دوست دارند این اتفاق برایشان بیفتد و نقش های متنوع را بازی کنند، چطور این اتفاق برای شما افتاده و چقدر شانس دخیل بوده است؟
واکنش مسکن مهری ها به اظهارات “فاجعه آمیز” آخوندی
می کنید مردم یکبار به حزب شما اطمینان کردند بالاخره این مدت وزارت شما تمام می شود و روسیاه ملت هستید حالا در مجلس هر دروغی که می خواهید بگویید. دولت بعدی هم دست شما را رو می کند و این طرح را تحویل می دهد. شما لیاقت نداشته خودتان را به مردم نشان دادید. آزاده جلائی- با سلام متقاضی فاز 8 هستم با گذشت پنج سال و واریزی کامل هنوز به حقمان نرسیدیم...با کلی قرض و بدهی و مستاجری....ظلم از این
بختیار:پولکی بودم به استقلال نمی آمدم
کند. چون در چند وقت اخیر از این بابت از لحاظ روحی لطمه دید. امیدوارم هرچه صلاح باشد اتفاق بیفتد. *ممکن است به خاطر دوستی نزدیکش با شما به استقلال بیاید؟ من 10 سال است که سروش را می شناسم. هیچ وقت از او نپرسیدم که استقلالی هستی یا پرسپولیسی. خودش بهترین تصمیم را در این باره می گیرد. *زمانی که به استقلال پیوستی در یک حرکت جالب کاوه رضایی را در صفحه شخصی ات تگ کردی. علت
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب
باز نمیشه ، مربوط به هتله ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز نوشته های کوتاه ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ اگر ثواب زیاد میخواهید . اگر کلید بهشت را میخواهید. اگر دوست دارید حوریان بهشتی شما را در آغوش گرفته. اگر میخواهید در رحمت خدا بروی شما باز شود. . . . من را افطار دعوت کنید ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ طنز جدید ♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦ پدرم گفت: اگه کنترل مملکت دست
محمد رضا خاتمی: از سر ناچاری سراغ روحانی نرفتیم! احمدی نژاد بیاید اما تمام زندگی ام را می گذارم رای ...
افتاد، تمام شد. حالا عده ای از درد زیاد داد می زنند. وقتی رهبری و ارکان قوه حمایت می کنند، حالا عده ای داد بزنند. مگر جمهوریخواهان امریکا داد نمی زنند ؟ خب بزنند. یک عده جنگ طلب همه جا هستند. هر روز هم یک بهانه می آورند، بنابراین اینکه بگوییم برجامیان و نابرجامیان به یک تعبیر درست است،اما واقعیت این نیست. واقعیت این است که عده ای فکر می کنند حکومت باید زندگی را برای مردم سخت بکند و به زور آنها را به
موج سواری فرانسوی ها بر ناتوانی صنعت خودرو
ایجاد خودکفایی و خوداتکایی در صنایع داخلی را ضروری می سازد. وقتی میشه با کره ژاپن المان همکاری کرد چرا با فرانسه که تو صنعت خودرو حرفی نداره برا گفتن نویسنده محترم شما یا در خارج از ایران زندگی میکنی یا کلا با صداقت بیگانه هستی. نیمدونم منظورت از طراح ایرانی کیه، ولی آنچه که مردم ایران دیدن، صرفا عوض کردن طراحی جلو پنجره و ته صندوق عقب ماشینهای از رده خارج
اجر روزه رمضان در کنار تنور گرم نان/ اجازه بدهند شب ها نان بپزیم
گفت: نباس باشم؟؟ پارا فراتر گذاشتم و گفتم: آخه تو این گرما!!؟؟ سخت نیست؟ چطور می تونید؟ این بار کمی حس پیروزمندانه به خود گرفت و گفت: من از 11 سالگی تا امروز پشت تنور کار کردم و تا امروز به خواست خداوند یک روز هم روزه مو نخوردم. اگه خدا یاری کنه بعد از اینم نمی خورم. اوستا کریم خودش کمک می کنه. لحن حرف زدنش نشان از معرفت درونش داشت. باز هم سعی کردم دست روی مرام و
آمریکا با فاصله 9 هزار کیلومتری در عراق حضور دارد تا امنیت کشورش تامین شود
. شهید کابلی هم چندین جلسه با من صحبت کرد. شهید کابلی در صحبت های اولیه اش از سمیه سه چیز خواسته بود: من دوست دارم با کسی ازدواج کنم که سه خصلت داشته باشد؛ بنده خوبی برای خدا باشد، همسر خوبی برای شوهرش باشد و مادر خوبی برای فرزندانش. اگر امروز پدرم من را از خانه بیرون کند من هیچ چیزی از خودم ندارم و فقط ماهی 1800 تومان حقوق می گیرم اگر قبول می کنی بسم الله. پدر سمیه هم به همسر
دکتر الهام: اصولگرایان از هیچ شکست خوردند، پاداش کفران نعمتشان بود، شاید بیدار شوند!
به گزارش دولت بهار متن پرسش و پاسخ دکتر غلامحسین الهام در کانال دیروز، امروز، فردا را می خوانید: لطفا بفرمایید دلیل شکست نسبی جریان اصولگرایی در مجلس دهم چه بود و آیا دولت یازدهم توانسته دغدغه جریان حزب اللهی و آرمان شهدا و انقلاب رو جامه عمل بپوشونه؟ اصول گرایان سرمایه ارزشمند اجرایی مثل احمدی نژاد داشتند از او ابراز برائت کرده و انرا از کارنامه خود حذف کردند ، اشتباه از
7، 8 تا پیشنهاد داشتم
؟ برای مثل منی که تازه به تیم ملی دعوت شده ام بد نبود. به هر حال باید در ترکیب تیم ملی جا بیفتم، بعد کم کم در شرایطی قرار می گیریم که با تیم های بزرگ تر هم بازی کنیم تا محک جدی تر بخوریم. من که به تیم ملی دعوت شدم نمی خواهم به عنوان یک بازیکن ذخیره باشم. این در ذهنم نیست و فقط می روم اردو که بجنگم و فیکس تیم ملی شوم. حالا ببینیم خدا چه می خواهد. اما رقیبان سختی را پیش رو داری؛ مثلا سیدجلال حسینی و
"تلخ"، اما واقعی؛ زیر پوست همین شهر
کم کم از متروک بودن درآمد. بعد از فوت پیرمرد در خانه های متفاوتی مشغول به کار شدم و از صبح تا غروب در خانه این پزشک یا آن معلم بازنشسته و خیلی های دیگر کار می کنم و میهمانی که داشته باشند باید تا 12 یا یک شب هم بمانم و کار کنم و یاسمن هم تمام روز به جز وقت مدرسه در خانه تنها می ماند. اما با این همه کار باز هم حتی خرج زندگی و قسط های خانه در نمی آید، چه برسد به هزینه های درمان
الان 20 سال مسیر انقلاب را عقب انداختند
، درست است صباغیان و ابراهیم یزدی رفته اند اما سایه تفکر آنها هنوز در دانشگاه های ما وجود دارد. در واقع همان تفکر و فرهنگ لیبرالیستی که نمی تواند ظرفیت انقلاب اسلامی را فهم کند. سعید قاسمی: دقیقا همانطور است، سکولاریسم و لیبرالیسم دو تفکری که منشأ آن در دانشگاه های ما و خاصه در دانشگاه آزاد پمپاژ می شود و از این رو وقتی که مانند سال 88 فتنه ای اتفاق می افتد، شما همه را می بینید
بازگشت از دنیای مردگان
لحظات پس از مرگ نخستین احساسی که به سراغم آمد بی وزنی و آرامشی غیر قابل توصیف بود. در همین حال حس کردم از فضای بالای اتاق دارم رفقایم را که هراسان و پریشان بودند، می بینم. چند بار آن دو را صدا کردم که چون نشنیدند خواستم نزدیکشان بروم که ناگهان خودم را دیدم که روی تخت خوابیدم. (احمد و محسن تعریف کردند که وقتی فهمیدن روی زمین افتادم آنها بلندم کردند و روی تخت خواباندند) با دیدن
احمدی: ویسی چطور جرات می کند دروغ بگوید؟/ اگر تو یک قهرمانی آوردی، من 5 بار قهرمان شدم
احمدی با اشاره به مصاحبه روز گذشته ویسی که گفته بود چند بازیکن سپاهان به دلیل قراردادهای بالایشان در لیست مازاد قرار گرفتند، گفت: حدود سه هفته پیش بود که از ویسی خواستم تکلیف مرا مشخص کند. او یک روز از من فرصت خواست، ولی همان یک روز تبدیل به سه هفته شد و درنهایت باشگاه دو روز پیش لیست مازاد را اعلام کرد. من از اینکه قرار است از سپاهان جدا شوم، هیچ مشکلی ندارم، ولی مهم ترین موضوعی که ناراحتم می
ماجرای خونین خواهر وبرادری که به طور اتفاقی همدیگر را در پارتی شبانه دیدند
به گزارش " جوان ایرانی "، کدوم گوری بودی تا حالا؟! این جمله را "فرهام" در حالی که عصبانیّت از سرو رویش می بارید گفت و سپس صدای برخورد دستش با صورتم سکوت خانه را شکست. مادرم هراسان از آشپزخانه بیرون آمد و میان من و فرهام ایستاده و خطاب به او چنین گفت :"رفته بود جشن تولد دوستش و از من اجازه گرفته بود. تو رو خدا نصفه شبی سرو صدا راه نندازید و..." هنوز حرف مادر تمام نشده بود که فرهام انگشت
4 نکته مهم درباره مشکوک شدن به همسر
بتوانند دوباره به هم اعتماد کنند. خود ما وقتی با بی اعتمادی به کسی یا موضوعی نگاه کنیم، همه چیز مشکوک به نظر خواهد رسید. این برای خارج از خانه، کار کردن و برقراری ارتباط با بیگانگان شاید مناسب باشد، اما خانه محل آرامش و پناهگاه عاطفی انسان هاست و نباید دائم در حال شک باشیم، بگذارید خیلی راحت بگویم، من اگر گوشی خودم را با تشکیک زیر و رو کنم بالاخره یک چیز مشکوک خواهم یافت چه برسد به گوشی
علی مصفا از کم رویی بودنش می گوید! گاهی بخاطر پول بازی میکنم!
نظر احمقانه می آید. هم از نظر خودم و هم از نظر دیگران. دیگران می گویند یک چیزیت می شود که با وجود کارگردان خوب، فیلمنامه قوی و نقش درست، پیشنهاد بازی در فلان فیلم را رد می کنی. اما ته ته ماجرا همیشه ترجیح می دادم آن کار را نکنم. شخصیت شما در فیلم هایی که بازی می کنید یک بار معنوی ایجاد می کند. تا حالا شده کارگردانی بگوید این نقش برای تو نوشته شده است؟ معمولا همه شان می گویند
پاتوق هایی برای دودکردن زندگی
گوید: تا چند روز پیش مبل داشتیم ولی مأمورهای شهرداری همه را درب و داغان کردند. وگرنه رسم ادب اجازه نمی دهد با آجر برای میهمانانمان صندلی درست کنیم. زن و مرد و پیر و جوان هر طرف فقط دود می گیرند. آنهایی که نه پول دارند و نه مواد زیر گرمای عصرگاهی خماری می کشند. عجب دنیایی است اینجا! پاتوق دار برای خودش کار و کاسبی علم کرده. مواد می فروشد. پایپ اجاره می دهد. هرویین دود می کند. غریبه هم راه
پنج ساعت گفتگو با اصغر بیچاره
گفتم خلاصه ما بعد از کار با آقایان ابوالقاسم حالت و رضا کریمی و بهبودی و... می رفتیم آنجا. یاد همه شان به خیر چون الان هیچ کدام شان نیستند. فقط من هستم. آقای خطیبی در آن دوره در پته آقای بهبودی که آن موقع موهایش مثل الان من سفید بود، دو تومان یا سه تومان می نوشت که دم در همان موقع نقد پول را می دادند. -برنامه تان در مورد چه بود؟ طنز بود. -پس از آن زمان معروف و
پست پیشنهادی لاریجانی به عارف/ واکنش شدید جنتی به لغو کنسرت ها/ کنایه سنگین یک اصلاح طلب به احمدی نژاد/ ...
شما بدون من هیچ هستید. البته ما منتظریم ایشان نامزد شود تا در انتخابات سال 96 ببینیم هیچ به اضافه هیچ چند می شود؟ساعت 24 این خبر را منتشر کرده است. توئیت مهناز افشار علیه پدرشوهرش روز 22 خرداد مهناز افشار در حساب توئیترش نوشت: چقدر این 22 خرداد بوی ترس و لمس اضطراب و احساس خفه شدن دارد. و همین جرقه یک جنجال توئیتری را زد که این روزها ادامه دارد. از سوی دیگر انتشار یک گزارش
مدافع پرسپولیس به استقلال پیوست
زیادشم هست آپلود عکس AMS 26 + 5 - پاسخ واقعا دیگه غیرت و تعصب به تیم رو امثال بیرانوند و امیری و کنعانی نابود کردند. تف به این فوتبال. به عنوان یه استقلالی اصلا خوشحال نشدم، برادر صبحانه رو تو باشگاه پرسپولیس خورد نهارو با استقلال آپلود عکس 6666664444 8 + 21 - پاسخ کیسه کشا...خیلی حرف می زنید...حالا انگار مسی رو اوردن میخوان ما
نگاهی به هاشمی به روایت هاشمی
کشاورزی در روستای نوق دارد. او در تمام این سال ها بارها و بارها در شرایط بسیار سخت قرار گرفته که شرایط را تیره و تار کرده اما هر بار روزنه ای به سوی روشنایی یافته و از موقعیت های سخت موفقیت های بزرگ ساخته است. هاشمی در نهمین دهه زندگی اش خود را این گونه توصیف می کند: خودم را یک انسان روستایی می دانم که در روستا بزرگ شدم و به حوزه علمیه رفتم... بعدها در مسوولیت های اجتماعی، هم خدمت کردم
فضای مجازی تهدید یا فرصت؟
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وبلاگ سلوک نوشت: به نام خدا” داشتم فکر می کردم قبل اینکه برنامه هایی مثل تلگرام، اینستاگرام و ... بیاد، اوقات فراغتم رو چجوری می گذروندم. اون وقت ها ببشتر کتاب می خوندم، جدول حل می کردم و ... امروزه ناگزیر به استفاده از اینترنت و فضای مجازی هستیم. و استفاده شبانه روز ما به نوعی اعتیاد اینترنتی تبدیل شده است. می شنویم
جبهه ملی محکوم به ارتداد است
دارم، نه آن قوه قضائیه را قبول دارم و نه آن شورای نگهبان را قبول دارم و نه این هیأت سه نفری را، که خودم هم یکیش را تعیین کردم، قبول دارم و هرچه هست باید من بکنم، این نباشد در کار، سایرین مانعی ندارد ! اما ما چه بکنیم؟ من که می گویم باید از دست این دوستان یک فکری بکنیم. برای این دوستان یک فکری بکنیم، که من نمی خواهم اینها به آن طوری که خودشان را رساندند برسانند. من نمی خواستم که وضع این
هرسال در ایران غذای 15 میلیون گرسنه را دور می ریزیم
گزارش؛ طبق آمارها 10 درصد ضایعات مواد غذایی مربوط به برنج است. همان برنجی که برای هر کیلو از آن تا زمان برداشت، حدود هزار و 700 لیتر آب مصرف می شود. با این همه دیس های نیمه برنج گاهی به راحتی در سطل های زباله خالی می شوند. کافی است این بار که به رستوران می روید به ته مانده بشقاب ها نگاهی بیندازید. حتی بشقاب خودتان! بله، خود شما. تا به حال چند بار این کار را کرده اید؟ اسمش اسراف است. فرقی هم نمی
درس های که باید در ماه رمضان به آن توجه کنیم/ با رسول خدا(ص) در سایه قرآن
: پروردگارا! تو آگاهتری. خداوند می فرماید: ای ملائکه من! شما را گواه می گیرم که هرکس گریه اش را خاموش و قلبش را شاد سازد، در روز قیامت او را شاد خواهم کرد. در حدیث دیگری از یکی از یاران پیامبر (ص) چنین نقل شده: ما خدمت رسول خدا (ص) نشسته بودیم، پسرکی نزد وی آمد و چنین گفت: کودکی یتیم هستم با خواهری یتیم و مادری بیوه. از آنچه خدا به تو اطعام کرده به ما اطعام کن، تا خداوند از آنچه نزد اوست بحدی به