سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۳

قربانیان حمله به باشگاه همجنس بازان آمریکا به 50 نفر رسید

شهردار اورلاندو در ایالت فلوریدای آمریکا لحظاتی پیش از افزایش آمار قربانیان تیراندازی بامداد امروز به باشگاه شبانه همجنس گرایان این شهر خبر داد و گفت در این حمله 50 نفر کشته و 53 نفر زخمی شده اند. به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، 'بادی دایر' شهردار اورلاندو در نشستی مطبوعاتی ضمن اعلام این خبر، گفت: ما ساختمان محل حادثه را پاکسازی کرده ایم و با کمال تاسف باید بگویم که افزون بر خود شلیک کننده که کشته شد، 50 تن کشته شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط