دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۴

تروریست ها با حمله خمپاره ای به شهرک فوعه آتش بس را نقض کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، تروریست ها با حمله خمپاره ای به شهرک محاصره شده الفوعه برای چندمین بار آتش بس را نقض کردند. به گزارش وبگاه خبری العهد ، در این حملات خمپاره ای یک نفر به نام رامی کریم شهید شده و دو تن دیگر به نام های حسن تقی و رؤی حاج موسی رخمی شده اند. شهرک فوعه در ریف شمالی ادلب قرار دارد و چندین سال است که در محاصره تروریست ها قرار دارد. تروریست ها از شهرک نبش به این شهرک حمله کرده اند. انتهای پیام/ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)