دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۳

جریمه تماشاگران یزدی هیچ توجیهی ندارد

به گزارش تابناک یزد ، دبیر کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان یزد گفت: جریمه شدن تماشاگران یزدی در لیگ آزادگان هیچ توجیهی ندارد و باید با فرهنگ سازی و ساماندهی کانون هواداران از بروز برخی مسائل سو فرهنگی جلوگیری کرد. عباس افزونی با اشاره به اینکه متاسفانه در فصل جاری لیگ آزادگان برای چند مرتبه تماشاگران یزدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جریمه شده اند، اظهار داشت: هرچند این جریمه ها در مقایسه با استان های دیگر کم است ولی همین مقدار نیز در شان دارالعباده یزد نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط