سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۵

دوست داشتم به پرسپولیس بروم ولی رضایتنامه ام را صادر نکردند

سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، مهدی ترابی در فصل جدید دوباره این تیم توپ خواهد زد. او یکی از بازیکنانی است که در فصل نقل و انتقالات صحبت هایی مبنی بر پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شد. وی به دلیل عدم دریافت رضایتنامه از سایپا و داشتن قرارداد در این تیم ماندگار شد. ترابی در این خصوص توضیحات جالبی ارائه کرده که در ادامه می خوانید: * تمدید نکردم، توافق مالی انجام شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)