سایر منابع:
سایر خبرها
بختیار:پولکی بودم،به استقلال نمی آمدم/ از سروش نپرسیدم قرمز است یا آبی
پوشان را تکذیب می کند. در ادامه گفت و گوی خبرنگار کاپ با بختیار رحمانی را می خوانید: *بالاخره به آرزوی بچگی ات حضور در استقلال رسیدی؟ این را از ته قلبم می گویم. واقعا خوشحال هستم که به تیم محبوبم استقلال پیوستم. امیدوارم بتوانم چیزهایی را که از خودم انتظار دارم و همچنین هواداران برآورده کنم. من به آینده استقلال خوشبین هستم. چون ما بازیکنان خیلی خوبی را جذب کردیم و مطمئن هستم
عشوری: از تجربیات بنگر استفاده می کنم
. دلیلش هم فقط و فقط هواداران خوب تراکتورسازی بوده است. او ادامه می دهد: خداراشکر می کنم که شرمنده پرشورها نشدم و یک فصل دیگر در خدمت آنها خواهم بود. امیدوارم لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتورسازی را داشته و بتوانم برای این تیم محبوب مفید باشم. هافبک تراکتورسازی با اشاره به حضور محسن بنگر در این تیم بیان می کند: من با محسن بنگر صحبت کردم. او به قدری بازیکن بزرگی است که نیاز به حمایت
منصوریان لطف دارد مرا می خواهد اما من صد در صد پرسپولیسی هستم
تجربیات فوق العاده ای کسب کردم، از همه همبازیان و مربیانم در این تیم سپاسگذارم که در این دو سال بیشترین همکاری را با من داشتند و از مردم خوب انزلی و گیلان هم ممنونم که همیشه از من حمایت کردند، خدا شاهد است که همه تلاشم را همیشه کردم تا با نهایت تعصب در خدمت این تیم باشمف حتی در سه چهار بازی آخر نباید بازی می کردم اما با آمپول خودم را رساندم تا بتوانیم نتیجه بگیریم که در نهایت هم شرمنده انزلی چی ها شدیم امیدوارم از من راضی باشند خاطره خوبی از دو سال حضور در انزلی دارم.
بازیکن جدید پرسپولیس پیشنهاد یک تیم از کرواسی را رد کرد
امضا کرده ام و دینی که به هواداران این تیم دارم قید این پیشنهاد را می زنم و با افتخار در خدمت پرسپولیس و هوادارانش خواهم بود. وی افزود:امروز به تهران آمدم و امیدوارم بتوانم به تیم محبوبم کمک کنم.به طور حتم با همه وجود در خدمت پرسپولیس هستم.
رحمانی: شماره 7 وظیفه ام و توقعات را دو برابر می کند
پوشیدن شماره 7 توقعات هم خیلی از من بالا می رود و امیدوارم بتوانم پاسخگوی توقعات استقلالی ها باشم و جواب اعتماد منصوریان را به خوبی بدهم. * هدفت از حضور در استقلال چیست؟ اول از همه امیدوارم بتوانیم تیم خیلی خوبی ببندیم تا در آسیا هم با قدرت حاضر شویم. دوست دارم با استقلال در لیگ ایران قهرمان شوم و دومین قهرمانی ام را تجربه کنم. هدف دیگرم هم درخشش در آسیا با استقلال است. شاید خدا خواست و امسال توانستیم ستاره سوم را برای هواداران خوب استقلال که لایق بهترین ها هستند کسب کنیم.
از اول هم این آقا را برای استقلال نمی خواستم
استقلال شود. از اول روی مظلومی نظر مثبتی نداشتم نجف نژاد عملکرد مظلومی را در استقلال ناموفق دانست و تصریح کرد: من مظلومی را خیلی دوست دارم و او از دوستان خوب من است، اما از همان ابتدا هم روی این مربی نظر مثبتی نداشتم. بودجه فصل جدید را تصویب نکرده ایم عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه شنیده می شود بودجه استقلال برای فصل بعد بین 20 تا 24 میلیارد تومان
برهانی:کنارگذاشتنم از استقلال فوتبالی نبود/دنبال مقصر نیستم
ندارم و دنبال مقصر نیستم. این دوره نبود شاید دوره دیگری باید از استقلال می رفتم و از این بابت ناراحت نیستم. وی در خصوص فصل آینده گفت: امیدارم که بتوانم جایی بروم و فوتبال بازی کنم. من 33 ساله هستم و به نظرم سن یک عدد است. در همین لیگ ما عنایتی با این سن و سال خوب کار می کند و نشان داده که آمادگی بدنی می تواند کمک کننده باشد. برهانی ضمن تشکر از هواداران و بازیکنان استقلال
بازگشت شهره لرستانی به سینما
روز نو : شهره لرستانی بازیگر و کارگردان که این روزها بیش از هر کاری مشغول تدریس در دانشگاه و نگارش روی فیلمنامه جدید خود است درباره فعالیت های اخیرش به هنرآنلاین، گفت: این روزها که فصل امتحانات است و مشغول گرفتن امتحانات دانشگاه هستم. از سوی دیگر روی فیلمنامه ای مشغول به کار هستم به نام "فال"، به تهیه کنندگی دکتر صبوری که خودم در حال نگارش آن هستم و اگر بشود قصد دارم آن را بسازم. صحبت
احسان پهلوان: با این همه رقیب کار سختی دارم
امیدوار است این بار و در حالی که دوران مصدومیت خودش را سپری کرده و در حال آماد سازی است، این فرصت به او داده شود تا اولین بازی ملی اش را انجام دهد. هرچند احسان پهلوان می گوید کار سختی با این همه رقیب در اردوی تیم ملی دارد اما از رقابت نترسیده و می خواهد اعتماد کارلوس کی روش را به خودش جلب کند. از مصدومیتی که داشتی چه خبر؟ خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم. در حال حاضر مشغول
رحمانی:خداراشکر می کنم که انتخاب خوبی داشتم
کردم.در کل بعد از آن اتفاق خیلی چیزها یاد گرفتم و سعی کردم خیلی زود خودم را به شرایط خوب گذشته برگردانم. هر چند در نیم فصل اول شرایط خوبی نداشتم و یکسری مسائل پیش آمداما در نیم فصل دوم در تراکتور واقعا شرایط خوبی داشتم. و اما حرف پایانی؟ فقط یک تشکر از هواداران خوب و خونگرم تراکتور دارم که واقعا با نظم وشورو هیجان خاصی از تیم حمایت کردند و همیشه به من لطف داشتند و من هم هر چه در
پرسپولیس مرا خواست من نپذیرفتم چون استقلالی هستم و می مانم
او کار می کنم و امیدوارم که بتوانم تجربیات آقای غلامپور را به خودم اضافه کنم. وی در پایان درباره پیشنهاد علیرضا مرزبان به او گفت: باید از علیرضا مرزبان تشکر کنم ما یک جلسه خوب با هم برگزار کردیم و همیشه از مدیریت و فنی مرزبان چیزهای زیادی شنیده بودم اما از نظر اخلاقی هم شخصیت او را دوست دارم علاقه داشتم با مرزبان همکاری کنم اما از او عذرخواهی می کنم که این فرصت پیش نیامد که افتخار شاگردی اش را داشته باشم. اما مطمئناً روزی شاگرد مرزبان خواهد شد.
تبعات بد بسته شدن استقلال،با وزیر است/از مجلس جدا شدم،رفتارشان عوض شد!
ما تمام تلاش خود را کردیم که تیم خوبی ببندیم و حتی سرمربی تیم را نیز خیلی زود مشخص کردیم. با سفارش به هیات مدیره می آیند رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص شایعه تغییر هیات مدیره تصریح کرد: مشخص نیست که این اسامی درست است یا خیر. من از شب گذشته پیگیر این مساله بودم و فکر میکنم وزیر می خواهد هیات مدیره را تغییر دهد. بعضی ها با سفارش به هیات مدیره می آیند. اعتقاد دارم با پچ پچ کردن
عباسعلی: همیشه سعی می کنم اطرافیانم را بخندانم/ عاشق طبیعت هستم
خانوادم، اما سمانه خوش قدم هم به عنوان مربی و یک دوست خوب، مرا برای رسیدن به اوج ورزش قهرمانی کمک کرد که از همه این عزیزان تشکر ویژه دارم. * تحصیلات خود را در چه مقعطی دنبال می کنید و از علاقه مندی های خود بگوید، اصلاً مطالعه را دوست دارید؟ من دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی هستم و از آنجایی که همیشه درگیر ورزش هستم فرصت چندانی برای مطالعه ندارم. به طور کلی شوخ طبع بودن را دوست
نظر امام درباره عملیات مسلحانه مؤتلفه از قول آیت الله انواری
مطرح کرده. امام فرمودند: نه، حالا این کارها زود است. اگر ما این کارها را شروع کنیم به ما می گویند که اینها منطق نداشتند و دست به ترور زدند. خوب یادم هست که شب پنجشنبه بود. ایشان به شدت تأکید فرمودند: شما برگردید تهران و صبح زود، اول وقت بروید و از قول من به حاج صادق بگوئید که این کار الان صلاح نیست. بگذارید موقعش که شد، خود من به شما می گویم. مشروح این گفتگو را در این ادرس بخوانید
گپی با ابراهیم تهامی درباره زندگی شخصی و حرفه ای اش
است: ابتدا از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه تان شروع کنیم. من اصلا تلویزیون نگاه نمی کنم. معمولا در سالن هستم و فوتبال بازی می کنم یا در تمرینات تیم استقلال اهواز حضور دارم. برنامه های صدا و سیمای کشورمان را نگاه نمی کنید یا در مجموع تلویزیون تماشا نمی کنید؟ در مجموع تلویزیون را دوست ندارم گاهی به خانه می آیم و بچه ها را می بینم که فیلم می بینند ولی من
حالم خوب نیست/نمی دانم چرا نمی میرم؟
ملکه رنجبر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرگزای میزان گفت: این روزها حال خوشی ندارم و فکر می کنم که به خط آخر زندگی ام رسیده ام. تنگی نفس باعث شده حال خوبی نداشته باشم. وی افزود: از خوردن داروهای گوناگون خسته شده ام و نمی دانم که چرا نمی میرم. من منتظر مرگ هستم و یقین دارم که حالم بهتر نخواهد شد. رنجبر ادامه داد: هفتاد سال برای هنر این مملکت خدمت کرده ام اما حالا
هنرم را مدیون مادرم هستم/ نظم در کارها، تداخلی بین کار و خانه داری ام ایجاد نکرده است
این طریق توانسته ام خودم و تعدادی از افراد دیگر جامعه را مشغول به این کار کنم که از این بابت احساس بسیار خوبی دارم. چه احساسی دارید که به عنوان یک زن توانسته اید برای خود درآمدی حاصل نمایید؟ در حال حاضر مستقل بودن و کسب درآمد برای بانوان جامعه خود یک امتیاز مثبت در جهت کمک به مخارج خانواده است و من با توجه به اینکه کارم را خیلی دوست دارم و ساعت ها برای آن وقت می گذارم یک حس
درخشان: دلال ها فوتبال تبریز را به گند کشیده اند
تبریز هست، اما سکوت می کنند، کارهای فوتبال توسط دست های پشت پرده انجام می گیرد و من چون واسطه ای ندارم، حالا باید دنبال واسطه بگردم تا در تیم های شهر خودم بازی کنم. وی خاطرنشان شد: بعد از مصدومیتی که گریبان گیرم شده بود، چند ماهی هست که با مربی اختصاصی "سجاد هاشمی" قهرمان دو و میدانی آسیا تمرین می کنم تا انشالله بتوانم بدنم را آماده نگه دارم و امیدوارم تلاش هایم به نتیجه برسد.
قد آرزوهایم بلند است
به قد کوتاه من نکنید. من از آن دسته آدم هایی هستم که هیچ وقت دست از تلاش برنمی دارم و هیچ وقت ناامید نمی شوم! کسی باورش نمی شد که آن دختر کوچولو که پدر و مادرش آنقدر نگرانش هستند یک روز مدیر یک آموزشگاه شود و بتواند همه کارهایش را تنها و بدون کمک پدر و مادرش انجام دهد. اما این اتفاق افتاد و من امروز نه تنها از پس کارهای خودم برمی آیم بلکه آدم های کوتاه قامت و بلندقامت زیادی زیر نظر من
با این پیامک ها، همسرتان را عاشق کنید!!
نوردی با دخترمان هستم. دفعه قبل یک گوزن دیدیم و وقتی سمت ما چرخید، صورتش را هم دیدیم. وای، یک مشتری جدید گرفتم، خیلی هیجان دارم! خنده پسرمان را در عکس ببین؛ داشتم پوست یک موز را باز می کردم که این طور شروع به خندیدن کرد؛ روز من را که ساخت! با دوستانم خیلی دارد خوش می گذرد؛ درست مثل گذشته ها! ممنون که مراقبت بچه ها بودی که بتوانم با دوستانم بیرون بروم.
منوچهری: در واتس آپ با سپاهان قرارداد بستم!
شده است. در این فوتبال احترام بازیکنان از بین رفته است. فوتبالیست ها که پول شان را نمی گیرند و دست شان هم به جایی بند نیست. متأسفانه این رفتارها در شأن فوتبال ایران نیست. با این حال من ویسی را دوست دارم و برای او و سپاهان آرزوی موفقیت دارم. مهاجم پیشین تیم فوتبال سپاهان همچنین در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: خدا را شکر در سپاهان همه چیز برایم خوب پیش رفت و حالا چند پیشنهاد خوب دارم که آنها را بررسی می کنم. تا چند روز دیگر هم تیمم را انتخاب می کنم.
آقایی: آجورلو برخلاف بعضی ها، صادق است
تراکتورسازی با اشاره به رفتار صادقانه آجورلو تاکید می کند: سردار واقعا طوری با افراد صحبت می کند که هیچ کس نمی تواند چیزی بگوید. او انسان فوق العاده صادقی است و از همه مهم تر اینکه مردمی بودن را سرلوحه کارش قرار داده است. او در تبریز هم مرد نام آشنایی است و با تمام وجود آرزوی موفقیتش را دارم. آجورلو برخلاف بعضی صادقانه رفتار می کند. آقایی درباره دعوتش به تیم ملی فوتبال می افزاید: از این بابت خوشحالم. امیدوارم بتوانم نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم و یکی از نفرات اصلی تیم ملی باشم. کار سختی دارم اما همه کار می کنم تا به هدفم برسم. ...
فرهاد سالاری پور: اولویتم مس کرمان است
و هرغیر کرمانی که به کرمان می رفت خوب پیشرفت می کرد که پس از این کم کم من و میلاد فخرالدینی آمدیم. احمد حسن زاده اضافه شد و مشخص شد که اگر در کرمان بها داده شود بازیکن کرمانی خوب هم داریم. حالا حکایت مربی کرمانی هم همین است. باید به مربی کرمانی یک جایی فرصت دهیم و همه دست به دست هم دهیم و از مربی بومی همه جوره حمایت کنیم. من خیلی خوشحال می شوم که اگر روزی سرمربی تیم فوتبال مس کرمانی باشد. منبع: برنا
پای درد دل های مسجد؟!
همسایه شما هستم، در همین کوچه و محلّه و در همین نزدیکی ها زندگی می کنم. من مسجد هستم؛ خانۀ خدا، عبادتگاه مسلمین. با شما درد دل هایی دارم که دوست دارم کمی حوصله کنید و درد دل های این همسایه را بشنوید. با اینکه من روزی چند نوبت درِ خویش را به روی شما باز می کنم و چند ساعت به انتظار شما می مانم؛ ولی بعضی از شماها سراغ من نمی آیید و با من اُنس نمی گیرید. مثل اینکه با من قهرید. مگر از
مسؤولیت ها در فنی و حرفه ای براساس ضعف و قوت افراد جا به جا می شود
فنی و حرفه ای مازندران مدیران خوب و توانمندی داریم که پس از مدتی، در پست های بالاتر و منطبق بر توانمندی های علمی آنها به کارگیری می شوند. معاون آموزشی اداره کل فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به اینکه آموزشگاه های آزاد یک فاکتور بیرونی و مستقل بوده و در کنار مجموعه های دولتی در حال فعالیت هستند، گفت: این آموزشگاه ها برای کیفیت کار خود باید با دستگاه های دولتی تعامل خوبی داشته باشند.
مجیدی:اعتماد منصوریان برایم کافی است/باندبازی در استقلال ندیدم
خبرنگار کاپ در ادامه می خوانید: *از شرایط استقلال در نقل و انتقالات صحبت کن. فعلا که آقای منصوریان بازیکنان مورد نیازش را جذب کرده و لیست سایر بازیکنانی که قرار است باشگاه به خدمت بگیرد را در حال مذاکره هستند. امیدوارم تیم خوبی را برای فصل بعد ببندیم تا بتوانیم قهرمانی را در پایان فصل به هواداران تقدیم کنیم. فکر می کنم تا به حال هم در نقل و انتقالات بد عمل نکردیم. *خیلی ها می گویند
آیا سرباز امام زمان هستم؟/ نعمت جوانی را قدر بدانید
وجودم ایجاد کنم. آیا سرباز امام زمان(عج) هستم؟! موقعی که انسان دروغی را بگوید به محضی که از دهانش خارج می شود ملائکه آسمان لعنت می کنند. این اندازه متعفن است یک دروغ گفتن. حالا ناصری می گوید من سرباز امام زمان هستم! اهل علم هستم، کدام علم؟ واقعا اهل علم هستم؟ آیا عمل می کنم به آنچه که می دانم؟ آیا بنده خدا هستم، یا بنده نفس هستم؟ اول حسابش را اینجا ناصری صاف بکند، بعد برود سر
شهد شیرین توکل به خدا با پرورش زنبور عسل/خوشحالم که برای تحقق اقتصاد مقاومتی قدمی برداشته ام
وارد این کار نشده بود و حتی همشهریان هم به خاطر فعالیت من در زمینه پرورش زنبور عسل بسیار تعجب می کردند. عبدلی افزود: به خاطر علاقه ی فراوان من به این شغل و همچنین برکتی که از پرورش زنبور عسل برای من حاصل شد، خیلی زود توانستم کار خود را گسترش داده و به صورت حرفه ای وارد این عرصه شوم، و در حال حاضر 170 کندوی زنبور عسل داخل روستای چلبی دارم. این زنبور دار سختی و شیرینی این حرفه را
استقلال با حفظ من یک سرمایه گذاری انجام داد/ از خدا می خواهم دربی هفته اول لیگ باشد!
/> راستش را بخواهید استقلال را دوست دارم و این تیم، تیم محبوب من است. در این دو سال که در ملوان بودم تلاش کردم عملکردم طوری باشد که درخشش داشته باشم و به عنوان یک گلر فیکس برگردم. به هرحال شرایط طوری شد که سیدمهدی رحمتی گلر اول است. با این همه من به خاطر آشنایی با علیرضا منصوریان که در تیم امید روی من نظر مثبت داشتند و به خاطر استقلال دوباره آبی پوش شدم تا یک رقابت را با مهدی رحمتی آغاز
توضیحات مجتبی جباری برای پیوستن به استقلال/ فریبا نادری و مجری دهه شصتی ها/ تیپ خاص امین حیایی
بیایم آزار نرسونیم ،بانو رنجبر که از فرشتگان این حرفه هستند از بی وفائی گله دارند وای به حال .......بیخیال اینم بخشی از مصاحبه ایشون ،ملکه رنجبر: نمی دانم چرا نمی میرم؟ خانم فرامرزی "زیر آسمان شهر" گفت: از خوردن داروهای گوناگون خسته شده ام و نمی دانم که چرا نمی میرم. من منتظر مرگ هستم و یقین دارم که حالم بهتر نخواهد شد. این روزها حال خوشی ندارم و فکر می کنم که به خط آخر زندگی