میزبانی استقلال در غربت
سایر منابع:
سایر خبرها
وعده های بزرگ علی عسکری؛ استقلال را سودآور می کنم!
در بخشی از سخنان خود درباره استقلال اظهار داشت: "در حالی که در سایر نقاط جهان، تیم های فوتبال به عنوان یک بیزینس سودآور عمل می کنند، ما تاکنون سرمایه گذاری زیادی روی این باشگاه نداشته ایم. برخی تصور می کنند ما پول زیادی در این باشگاه هزینه کرده ایم، اما حقیقت این است که تنها منابع محدودی به این باشگاه اختصاص داده ایم." در نهایت، موضوع حق پخش تلویزیونی به عنوان یکی از راهکارهای کلیدی
استقلال باز هم برای مساوی رفت و باخت!/ آواربرداری از خرابه ای که نکونام بجا گذاشت و رفت...
به گزارش خبرورزشی، قبل از مسابقه استقلال برابر النصر سهراب بختیاری زاده گفته بود: ما انگیزه زیادی برای پیروزی داریم و تنها برای برد به زمین می آییم هر کس دیگری هم جای سهراب بود همین حرف را می زد. اما مسئله اینجاست که در فوتبال مثل زندگی و برخلاف سیاست (!) هیچکس با حرف و شعار به جایی نمی رسد! مهم عمل شماست و آنچه می ماند و مردم به آن توجه دارند، کاری هست که می کنید، نه حرفی که می زنید!
بررسی عملکرد خریدهای تابستانی استقلال برابر النصر/ از رامین رضاییان تا زکی پور؛ همگی مردود!
مشهود بود. به نظر می رسد فلاح برای تبدیل شدن به یک مدافع ششدانگ، هنوز راه زیادی دارد. رامین رضاییان بدون شک بمب نقل و انتقالات امسال استقلال، یاغی جدید فوتبال ایران بود. رامین فصل را هم فوق العاده شروع کرد و به تنهایی امتیازات را جمع می کرد اما انگار افت روحی و روانی آبی ها روی وی هم تاثیر گذاشت و چند هفته ای می شود که خبری از درخشش او نیست. رضاییان در دبی در حالی برابر
انتقاد اکبرپور از استقلالی ها: در تیم محلات بازی نمی کنید؛ هوادار برای یک باخت سکته می کند
داریم بازیکنان فعلی این تیم تعصب ندارند. هوادار بعضی وقت ها فکر می کند ما در زمین بازی می کنیم و شکست می خوریم. حق دارند عصبانی باشند. حق دارند ناراحت باشند و اعتراض کنند چون سرمایه اصلی باشگاه هستند. اکبرپور تصریح کرد: مگر می شود استقلال سه گل در خانه دریافت کند و بازیکنانش بی تفاوت باشند، باخت در فوتبال طبیعی است، من هم بازیکن بودم و بازی های زیادی را با شکست به پایان رساندیم اما این
فیلم | مناظره شفاف محمد بهرامی با 4 کارشناس در خصوص فساد فوتبال / بهرامی: فوتبال بیمار است / ساختار ما ...
کبنا ؛ با افشای پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان و ورود قوه قضاییه، بحث در خصوص فساد در فوتبال ایران بسیار داغ شده و اهالی فوتبال در انتظار اعلام نتیجه پرونده فساد مس رفسنجان هستند. به همین بهانه خبرآنلاین میز گردی در خصوص فساد در فوتبال برگزار کرد. در این نشست محمد بهرامی، نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، محمدرضا تهرانی، رئیس کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی، کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق استقلال، محمد فنایی، داور اسبق و کارشناس داوری و رسول باختر، کارشناس حقوق ورزشی حضور داشتند.
اظهارات موسیمانه درباره استقلال و تیمی که نکونام ساخته؛ حق با سرمربی جدید است | تنها مشکل استقلال چیست؟
هم می کند. حق کاملا با سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت است. استقلال از نظر فنی هیچ مشکلی ندارد و اگر بلانکو راه افتد و یا نهایتا یک مهاجم تمام کننده جذب شود آبی پوشان پایتخت نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ نخبگان آسیا هم می توانند از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشند. جواد نکونام تیم بسیار خوبی ساخته است و تیم در تمام پست ها بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد که می توانند
باورنکردنی؛ با دو خرید استقلال می شد 4 بیفوما خرید!
از پیشکسوتان این تیم اعتقاد دارند پول های بی حساب و کتاب نظم مالی این تیم را به هم زده است و باعث اختلاف در تیم شده است. به عنوان مثال طبق شنیده ها، رقم قرارداد میلاد زکی پور و محمدحسین اسلامی از استقلال، دو برابر پولی است که بیفوما برای یک فصل دریافت می کند، بازیکنی که بی تردید این فصل ستاره استقلال خوزستان است و نمایش فوق العاده در این تیم داشته است. این روزها اعتراض ها به عملکرد بازیکنان استقلال به اوج رسیده است و خیلی ها اعتقاد دارند باشگاه ها پول های بی رویه ای خرج خرید بازیکنان معمولی کرده است. ...
پرسپولیس هم مثل استقلال به خودش باخت!
انگار کپی پیست شده بود. انگار فقط جای رنگ آبی، رنگ قرمز استفاده شد. پرسپولیس دیگر نماینده ما در لیگ نخبگان آسیا بلافاصله بعد از استقلال مسافر دوحه شد تا در برابر السد قطر بایستد. بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه دوحه، استقلال را با دو گل برده بود. در مسابقه ای که تیم قطری به وضوح به مساوی راضی بود! استقلال تمایلی به حمله و گلزنی نداشت اما این کاپیتان و دروازه بان استقلال بود که در اواخر
پرسپولیس آزمون داشت 3-1 برنده می شد!/ مالکان استقلال روی گنج نشسته اند/ مگر سقف بودجه رعایت شده که بهانه ...
گنج نشسته اند ایوب اصغرخانی بازیکن اسبق استقلال و مربی تیم های پایه در فوتبال کشورمان در گفت وگو با خبرورزشی، درباره وضعیت استقلال گفت.. شرایط برای تیم استقلال کاملا نامشخص است و چیزی شبیه به یک هندوانه دربسته می ماند. باید بیشتر از هر چیز به فکر ساختن تیم استقلال و یک تیم خوب برای فصل آینده باشیم. استقلال روی گنج خوابیده و مالکان باید این را دریابند با توجه به فاصله زیاد تا صدر جدول ما
طالبی:هیچ تیم ایرانی در آسیا برنامه ندارد/ موسیمانه نباید به سرنوشت استراماچونی و ساپینتو دچار شود
می روند. نتایجی که گرفتند هم بیانگر عملکرد آنهاست. ضمن اینکه بر مبنای رقبایی که دارند می توان مشخص کرد آنها تا چه اندازه خود را به دست سرنوشت سپرده اند. مثلاً استقلال در روز بازی با ذوب آهن چند فرصت بسیار خوب را از دست داد، حتی بعد از آنکه گل اول را خورد به تیرک دروازه حریف زد، اما در ادامه، چون برنامه نداشت دو گل دیگر هم خورد و در خانه 3 بر صفر بازنده شد. فوتبال شانسی نتیجه ای بهتر از این به همراه
صدور کیفرخواست پرونده فساد در فوتبال در روز تمجید موسیمانه از بازیکنان استقلال
به گزارش ایرنا، دوم آبان 1403 با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. موسیمانه در جمع بازیکنان استقلال: از عملکردتان مقابل النصر لذت بردم/ حق اشتباه کردن نداریم سرمربی جدید استقلال در جلسه معارفه اش با بازیکنان استقلال، گفت: از عملکردتان در بازی با النصر لذت بردم و به تک تک شما احترام می گذارم و توقع دارم که شما
کی تمام می شود این ناگفته ها؟
همچنان در اشاره به مصاحبه های مدافع سابق سرخابی ها از عباراتی همچون بغض هاشمی نسب ترکید یا ناگفته های یاغی استفاده می شود! کدام ناگفته بعد از این همه سال؟ تقریبا تمام ایران می دانند که هاشمی نسب تابستان1379 در یک انتقال جنجالی به طور مستقیم از پرسپولیس به استقلال کوچ کرد. این جابه جایی شوک بزرگی به فوتبال ایران وارد آورد و طبیعی بود که درباره اش زیاد صحبت شود. زمستان آن سال هم هاشمی نسب در دربی
ادموند اختر: گرفتاری و مرگ برای هوادار است؛ پول برای بازیکنان!/ سرمربی موقت یعنی تو هیچ کاره ای
قهرمانی نداریم. او افزود: رقبای ما از امکانات گرفته تا نفرات متخصص غنی هستند اما استقلال در این سه سال چند بار از نظر مدیریتی تغییر داشته؟ وقتی مدیر نمی داند شش ماه بعد در باشگاه حضور دارد یا نه بازیکن هماهنگ جذب نمی کند و اکنون هم که استقلال بازیکن خارجی دارد هیچ کدام با سیستم بازی این تیم هماهنگ نیستند. تمام تیم های دنیا کمیته فنی دارند؛ این کمیته قابل اعتماد مدیریت هستند و این طور نیست که
این روزهای سیدحسین را هیچ کس ندید!
جوانی بیش از 12 سال می گذرد، هرگز روزهای سخت و مشقت هایی که برای رسیدن به جایگاه کنونی تحمل کرده را از یاد نخواهد برد. روزهایی که پول به اندازه کافی برای خرید دستکش های برند نداشت و آرزوی گرفتن یک عکس از خود در تمرینات آبی ها را در سر داشت. عبور از دوران سخت با کوشش مضاعف حالا از سیدحسین دروازه بانی ساخته که حتی اگر چالش های متعددی به سراغش بیاید، می تواند مقابل ستاره های بزرگ النصر امارات با تمرکز بالا ظاهر شود و با وجود شکست استقلال عملکردش مورد تمجید کارشناسان و هواداران قرار بگیرد. عکاس: حامد عراقی ...
آقای سمیعی، به خاطر مردم برو!/ مشکلات استقلال با موسیمانه حل نمی شود
کند. ما از او حمایت می کنیم ولی خیلی بعید است با حضور او هم مشکلی حل شود چون استقلال مشکلات مدیریتی بنیادی دارد. او خطاب به فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال گفت: این باشگاه مشکل عدیده مدیریتی دارد،از باشگاه استقلال بکشید بیرون. وقتی مردم اعتراض می کنند و ناراضی هستند خودتان بروید. آقای سمیعی شما حقوقدان هستی، به خاطر حق و حقوق مردم و با توجه به اینکه هیچ توانایی نداری، بکش بیرون و بزار
اعتراض رامین رضاییان به بازی در دبی؛ سه امتیاز داریم و هنوز باید یاد بگیریم
به گزارش خبرورزشی، همه منتظر تقابل رامین رضاییان و کریستیانو رونالدو بودند. مدافع راست استقلال که بارها مستقیم و غیر مستقیم اعلام کرده الگویش در زمین فوتبال فوق ستاره پرتغالی است، 6 سال پس از دیدار جام جهانی 2018 دوباره فرصت رویارویی با اسطوره اش را پیدا کرد اما این بار بازنده شد. رامین که برابر النصر مثل دیگر هم تیمی هایش مشغول انجام وظایف دفاعی بود و نفوذ خاصی نداشت، بعد از دومین شکست استقلال
بعد از دربی پول دیه ام را هم جمع کرده بودند تا من را بکشند/ همسرم من را با بچه یک ساله تنها گذاشت و رفت!
پرسپولیس در حالی دربی مهر سال 1389 را با یک گل به استقلال واگذار کرد که در نیمه اول آن مسابقه توسط محمد نوری به گل رسیده بود اما مرتضی کریمی کمک داور دوم دربی آن را آفساید اعلام کرد. گلی که بعدا مشخص شد درست بوده و کمک داور تصمیم اشتباهی اتخاذ کرده بود. مرتضی کریمی چند روز پس از این تصمیم عجیب و اشتباه طی مصاحبه ای با خبرورزشی که دوم آبان سال 89 منتشر شد، دست به افشاگری بسیار بزرگی زد؛ ناگفته هایی که بد نیست دوباره آن ها را مرور کنیم:
ورزشگاه شباب الاهلی امارات برای استقلال سنگ تمام گذاشت
به گزارش ایلنا، استقلال در ورزشگاه شباب الاهلی امارات روی کاغذ میزبان تیم النصر امارات است و به عنوان میزبان حق استفاده از بلیت فروشی را دارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز طبق عرف برخورد کرده و عواید حاصل از بلیت فروشی در این بازی را به استقلال خواهد داد. این ورزشگاه جمع و جور نزدیک به 8 هزار تماشاگر را در خود جای خواهد داد که طبق قوانین 90 درصد از فضای ورزشگاه متعلق به تیم میزبان است و
میزبانی تیم های ایرانی در دوبی
سیاسی و سلبریتی ها هم با رخ کشیدن وسعت ایران بزرگ برابر کشور کوچک آنها یا تهدید نظامی و یادآوری قدرت نظامی ایران برای اماراتی ها خط و نشان می کشد. تمام این موارد که نشان وطن دوستی در برابر گستاخی اماراتی ها است قابل تقدیر است، اما در اینجا یک نکته آزاردهنده وجود دارد که اثر منفی اش به مراتب بیشتر از این کارهای نمادینی است که ما می توانیم دربرابرهمسایه کوچک جنوبی انجام دهیم . امشب
صداوسیما پول استقلال و پرسپولیس را می دهد؟
فرهیختگان: عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس و رئیس سابق صداوسیما در مجمع سالانه هلدینگ خلیج فارس مدعی شد که یکی از راهکارهای کلیدی برای تأمین هزینه های باشگاه استقلال، دریافت حق پخش تلویزیونی است. او در این باره گفته است: ما که در صداوسیما بودیم، حق پخش نمی دادیم. اما در برنامه هفتم توسعه پیش بینی شده که باید حق پخش داده شود و می توانیم از این طریق بخش عمده ای از هزینه های
ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال مقابل النصر عربستان
استقلال برگرداند، اما منع میزبانی تیم های ایرانی معادلات را تغییر داد و به پیشنهاد استقلال، مصاف این تیم با حریف عربستانی در دبی امارات برگزار می شود. طبق درخواست موسیمانه سرمربی جدید استقلال، او در صف آرایی شاگردان جدیدش مقابل النصر دخالتی ندارد و تمام امور فنی تا سوت پایان مصاف برابر رونالدو و یارانش در اختیار سهراب بختیاری زاده خواهد بود. در این شرایط می توان ترکیب استقلال را با
سهراب بختیاری زاده: استقلال می خواهد هوادارانش را خوشحال کند| النصر دردفاع مشکل دارد
شکست این تیم را در زمین رقم بزنیم. ما برای این تیم ارزش زیادی قائل هستیم اما فراموش نکنید که ما استقلال هستیم و برابر هیچ تیمی کم نخواهیم گذاشت. وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه دیدار با النصر آخرین دیداری است که شما به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال حضور دارید و این اتفاق تاثیری در تفکرات شما خواهد داشت، گفت: هر مربی در هر لحظه ای با تمام وجود به دنبال موفقیت است. حال فرقی ندارد بازی
بختیاری زاده: مهم استقلال است نه بودن یا نبودن من
برابر این تیم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا با یک بازی و نمایش دلپذیر النصر را تحت فشار قرار دهیم و شکست این تیم را در زمین رقم بزنیم. ما برای این تیم ارزش زیادی قائل هستیم، اما فراموش نکنید که ما استقلال هستیم و برابر هیچ تیمی کم نخواهیم گذاشت. هر مربی، در هر لحظه ای با تمام وجود دنبال موفقیت است سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه دیدار با النصر آخرین
مهاجم جدید استقلال آفریقایی است/ استقلال فقط با مهار رونالدو موفق نمی شود/ جدی ترین بازیکن پرسپولیس در ...
مهاجم تمام کننده ندارد و هر چه سریعتر باید یک مهاجم بخدمت بگیرد. گفته می شود موسیمانه یکی دو مهاجم آفریقایی را برای باشگاه لیست کرده و به زودی یکی از آنها به ترکیب تیم استقلال اضافه می شود... کریس را کدام استقلالی مهار می کند؟ بازهم از استقلال: استقلال امشب در یکی از بازی های مهم لیگ نخبگان آسیا در شهر دبی میزبان النصر و یاران کریستین رونالدو خواهد بود. در بازی امشب خیلی از چشم ها به
دبی، شهر نحس برای استقلال!
به گزارش خبرورزشی، شکست استقلال مقابل النصر عربستان باعث شد تا آبی پوشان بار دیگر جدال فوق العاده مهمی را در شهر دبی به حریف خود ببازند. سه سال قبل هنگامی که استقلال مقتدرانه از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2021 صعود کرد و به مراحل حذفی رسید، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور شد جدال حساس خود برابر الهلال عربستان را در شهر دبی برگزار کند. مسابقه ای که با دو گل به نفع آبی پوشان
پیشکسوت پرسپولیس: تمام کننده داشتیم قطعا گل می زدیم / یک نفر خرید ژائو را گردن بگیرد
زمین بازی هم مشکل داریم! پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شما از هزینه های تیم های عربی حرف می زنید اما پرسپولیس یا استقلال هم هزینه می کنند که رقم زیادیست و چرا با این هزینه ها تیمی در خور شأن آسیا آماده نمی شود، ادامه داد: این حرف کاملا درست است اما باید دید که در این میان چند نفر حق دلالی می گیرند و این پول ها هزینه های کجا می شود؟! چرا از این پول ها خرج زیرساخت نمی شود