دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۴

چرا توسعه یکی از بزرگترین و کم ریسک ترین میادین نفتی ایران باید به شرکت ...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ، بسیج دانشکده فنی دانشگاه تهران در نامه ای خطاب به اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به سپردن توسعه بخشی از میدان آزادگان به شرکت نفتی توتال واکنش نشان داده است. در این نامه خطاب به جهانگیری آمده است: همان طور که مستحضرید جذب سرمایه گذار خارجی به ویژه در صنعت نفت از اولویت های اصلی دولت یازدهم در دوره پسابرجام ذکر شده و وزارت نفت برای تحقق این امر در حال مذاکره با طرف های خارجی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)