دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۰۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۹

تا آخر هفته منتظر شیخ ویسی می مانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تا پایان این هفته منتظر دروازه بان نفت تهران می مانیم در غیر این صورت هفته آینده یک گلر خارجی وارد ایران خواهد شد. سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص وضعیت وحید شیخ ویسی، دروازه بان نفت تهران برای پیوستن به استقلال خوزستان، اظهار کرد: ما با خود این بازیکن به توافق رسیده ایم؛ آقای قنبرزاده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)