دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۲

آل اسحاق تا سحر در جلسه است که جواب تلفنش رانمی دهد؟

دروازه بان نفت تهران در لیگ پانزدهم گفت: من از دیروز پیگیر رضایتنامه ام بوده ام اما آل اسحاق یا تلفن همراهشان در دسترس نیست یا پیامک می دهد که در جلسه است. وحید شیخ ویسی در گفت وگو با کاپ، درباره تجمع بازیکنان نفت جلوی وزارت نفت اظهار داشت: مسوولان باشگاه برای ما مشکل به وجود آوردند و پشت شان به بازیکنان و بقیه کردند. آنها جوابگوی هیچکس نیستند. الان هم به هرکدام که زنگ می زنیم تلفن شان یا در دسترس نیست یا خاموش است. دیگر ما مجبور شدیم دست به دامن وزیر نفت بشویم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)