سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۲۸

بازیکنان استقلال خوزستان 21 تیر به ایفمارک می روند

قهرمان دوره قبل لیگ برتر در دومین مرحله اردیو خود از 18 تیر ماه به تهران می آید. به گزارش کاپ ، اعضای تیم استقلال خوزستان که از روز شنبه اردوی آماده سازی خود را در پردیس کرج آغاز کردند پس از بازگشت به اهواز برای دروی از هوای گرم این شهر بار دیگر از 18 تیر به تهران می روند تا تمرینات خود را رد زمین شماره 3 آزادی به مدت یک هفته ادامه دهند. بر اساس این گزارش، استقلال خوزستان از تاریخ 18 تا 24 تیر در تهران اردو می زند و در آن مدت علاوه بر تمرین سه بازی تدارکاتی هم برگزار خواهد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)