دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۱۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۵

انتقاد مربی سابق از مدل تیم داری در باشگاه صبای قم

قم - ایرنا- مربی سابق تیم فوتبال صبای قم،گفت: تیم فوتبال صبای قم بعد از سال ها حضور در لیگ برتر کشور باید به صورت کامل در قم مستقر شده و مردم و جوانان باید با این تیم زندگی کنند، چنین مدل تیم داری اصلا قابل قبول نیست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)