دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۱

برهانی:برخی ها از نیم فصل فعالیت کردند که از استقلال بروم/دنبال مقصر ...

آرش برهانی در گفت وگو با شبکه ورزش در مورد اینکه بعد از 9 سال مجبور به جدایی از استقلال شد گفت: هر آمدنی یک رفتنی دارد با این اتفاق کنار آمدم . وی در مورد اینکه از دیدن لیست مازاد استقلال تعجب کرده یا نه گفت: نه از دیدن لیست تعجب نکردم از نیم فصل گذشته پیش زمینه آن را برایم ایجاد کرده بودند. کم کم به این مسئله عادتم داده بودند. از نیم فصل یکسری آدم ها یکسری اتفاقات را رقم زدند پس دیدن لیست مازاد برایم جای تعجب نداشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط