دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه گل ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۵

با این وضعیت اوضاع دوومیدانی خوب نمی شود

مسابقات دوومیدانی ارزروم ترکیه دیروز بعدازظهر به پایان رسید. در نخستین روز این مسابقات اما شرایط بد جوی ترکیه بر عملکرد ملی پوشان تاثیرگذار بود و آنها را از مدالی که در ذهن داشتند، دور کرد. رضا قاسمی و مریم طوسی در دوی 100 متر نقره گرفتند. محمدرضا وظیفه دوست و کیوان قنبرزاده هم در پرش ارتفاع به ترتیب اول و دوم شدند. اما در پرتاب دیسک ایرانی ها سه مدال را درو کردند. محمد و محمود صمیمی و بهنام شری روی سکوهای اول تا سوم ایستادند. هوای بد طلا را گرفت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)