دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۲۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۴۴

دانش گازرسانی در کشور بومی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید ناصری پور ظهر امروز در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: دانش گازرسانی در کشور صد در صد بومی شده است. معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران گفت: با تکمیل شدن مجموعه پتروشیمی و تامین خوراک آن، ضمن کاهش آلایندگی محصولات آن با تنوع و کیفیت و کمیت بیشتری عرضه خواهد شد. وی ادامه داد: مهمترین برنامه شرکت ملی گاز ایران در سال 95 توسعه گاز رسانی به نقاط کم برخوردار از جمله مناطق محروم و روستایی است و در این راستا برنامه ریزی شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)