چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۵۲

فرکی: باید سایپا را جوان کنم/ کارشناسان در مورد خواسته کی روش نظر بدهند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید میانگین سنی تیم سایپا را کاهش بدهم و این تیم را جوان کنم. به گزارش خبرگزاری فارس ، حسین فرکی پس از آنکه سرمربی تیم سایپا شد تا امروز هیچ مصاحبه ای با رسانه ها انجام نداد. او به دلیل کسالتی که داشت و همچنین توصیه پزشک کمتر با تلفن همراهش صحبت کرد. امروز بعد از 40 روز او پاسخگوی سوالات خبرنگار خبرگزاری فارس ، بود. فارس: چرا بعد از سرمربی شدن در سایپا با رسانه ها صحبت نکردید؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)