دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۴

شادکام: دلم به نتیجه گیری نفت آبادان روشن است

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان می گوید دلم به نتیجه گیری تیم مان در لیگ برتر روشن است. به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمد شادکام اظهارکرد: من از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم که خیلی هم با من تماس گرفتند ولی با توجه به این که مردم آبادان خیلی من را دوست دارند و آقای دست نشان هم به فوتبالم اعتقاد داشت، دیدم شرایط در آبادان نسبت به تیم های دیگر بهتر است و ترجیح دادم که در نفت آبادان بمانم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)