دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۳۱

هافبک نفت آبادان: دلم به نتیجه گیری تیم روشن است

هافبک چپ تیم فوتبال نفت آبادان می گوید دلم به نتیجه گیری تیم مان در لیگ برتر روشن است. محمد شادکام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: من از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم که خیلی هم با من تماس گرفتند ولی با توجه به این که مردم آبادان خیلی من را دوست دارند و آقای دست نشان هم به فوتبالم اعتقاد داشت، دیدم شرایط در آبادان نسبت به تیم های دیگر بهتر است و ترجیح دادم که در نفت آبادان بمانم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)