چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۱

پورحیدری:افشارزاده دنبال رفتن است

عضوهیات مدیره استقلال گفت: امیدوارم افشارزاده در استقلال بماند. منصور پورحیدری در گفت وگو با کاپ، درباره انتخابش به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال اظهار داشت: بنده تا امروز نمی دانستم که قرار است در هیات مدیره باشم اما عصر امروز مطلع شدم در هیات مدیره هستم.امیدوارم بتوانیم بهاستقلال کمک کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)