دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کاشان نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۶:۰۳

در جابه جایی ایستگاه اتوبوس کاشان به آران و بیدگل نوعی بدسلیقگی صورت گرفته ...

کاشان نیوز : معاون فرماندار آران و بیدگل، در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان گفت: در طرح جابه جایی ایستگاه اتوبوس بین شهری کاشان به آران و بیدگل نوعی بدسلیقگی صورت گرفته است. به گزارش آران و بیدگل نیوز، علی محمد یوسفیان، یک شنبه 23 خردادماه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر این شهرستان اظهار کرد: جابه جایی ایستگاه اتوبوس بین شهری در کاشان به علت همزمانی با برنامه امتحانات دانش آموزان و دانشجویان در ماه مبارک رمضان نارضایتی شهروندان آران و بیدگل را در پی داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)