چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۹

پرسپولیسی ها شنبه تست پزشکی می دهند

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طبق هماهنگی انجام شده و با توجه به اینکه طبق مقررات سازمان لیگ برتر، کلیه بازیکنان فعال در لیگ باید در تست های پزشکی شرکت کنند، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 9 صبح روز شنبه در آکادمی ملی فوتبال حضور پیدا می کنند تا تست های پزشکی را انجام دهند. بازیکنان در جریان این تست ها از جهات گوناگون مانند قلب، عروق و تنفس، وضعیت فیزیکی، ارتوپدی و بیماری ها مورد بررسی قرار می گیرند. انتهای پیام/ر ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط