سایر منابع:
سایر خبرها
عوامل رونق ساز در بازار مسکن کدامند؟
واقع بین باشید و قبول کنید که کشور توان تحمل این هزینه های سنگین رو نداره. شما بیشتر باید به فکر شرایط بحران باشید که بتونید خودتون رو وقق بدید وگرنه سقوط شدیدتری رو تجربه میکنید. به نام خدا تنها عامل تاثیرگذار در رونق مسکن عبارتست از : مرگ دلالهای انگل. مثل اینکه بعضی ها تو این کشور زندگی نمی کنند و نمی بینند که عامه مردم تو مخارج معمولی زندگیشون موندند.هر چند دوستا ن
پسران پولدار مادر معلولشان را سر راه گذاشتند
کند: بله . ٭٭٭ - چرا اینها رو می بافی؟ برای اینکه باید خرجم رو دربیارم. - تو این سن و سال کسی نیست از شما حمایت کنه؟ نه خانوم، خدا ازم حمایت کنه کافیه. - ان شاءالله. منظورم اینه که همسری، بچه ای؟ ای بابا، همسرم دو سالی هست به رحمت خدا رفته، سه تا پسر دارم همه ماشاءالله برای خودشون کسی هستن اما از پس نگه داشتن من بر نمیان
ورشکستگی کامل بنگاه های املاک!
ملک تهران را رصد می کند. می گوید: "نان و گوشت و پنیر گران شده اما مسکن هیچ افزایش قیمتی نداشته است. با این حال آن قدر قیمت ها در سال 91 جهش کرد که بعد از 4 سال هنوز کسی جرات نمی کند به سمت بازار مسکن بیاید". با این وجود خونسرد به نظر می رسد: "من بالا و پایین رفتن مسکن را زیاد دیده ام. سال های 1368، 1380، 1386 وضعیت همین طور بود، اما رکود سال 1391 از همه طولانی تر شده است. قبل از سال 91
پورحیدری: در استقلال پول میلیاردی نداریم/از منصوریان ممنونم
توضیح داد: یک تشکر ویژه دارم از روزبه چشمی که با آن شرایط به تمرین آمد وکنا رتیم بود. امیدوارم هرچه زودتر به شرایط تمرینی دست پیدا کند و او را کنار تیم ببینیم. طبق اعلام کادر پزشکی چشمی اواخر آذر ماه به پرایط تمرینی برمی گردد. عضو هیأت مدیره باشگاه درباره اینکه سرمربی استقلال از بازیکنان تیم خواسته در ارتباط با مربیان سابق تیم شان مصاحبه نکنند گفت: واقعا باید از علیرضا منصوریان تشکر کرد
یک هفته 7 چهره؛ کوچ غریبانه حبیب... فاجعه ای به نام علی فر
تا خاطره داره خونه این خونه تاریک....خونه، ای خدا آه ای خدا از توی آسمونا گوش بده به حرف من که میخوام حرف بزنم واسه یک روزم شده...ای خدا، دوست دارم سبد سبد باز گل عشق جوونه زد...سبد، دلم گرفت ای همنفس پرم شکست تو این قفس...دلم گرفت و....هر خدایی که داری و روحت هر جایی که هست آرام باشی و زیبا، مثل لحظاتی که برای ما ساختی حساب کاربری من در اینستاگرام که گوشی است برای شنیدن شما EMAN.ABDOLI لینک منبع
متوسلیان با پاسپورت عباس عبدی به شناسایی رفته بود
المبین فرمانده گردان و در عملیات بیت المقدس فرمانده تیپ محوری بود درحالیکه 22 سال داشت و مسئولیت بسیار سنگینی در قبال چند هزار نفر از بهترین جوانان مملکت بر عهده اش بود. در عملیات فتح خرمشهر در جاده اهواز - خرمشهر دیدم چند نفر از بچه ها به هم نزدیک می شوند. زیر آن آتش سنگین از آن ها پرسیدم چرا انقدر به هم نزدیک می شوید. گفتند ما با هم رفیقیم. گفتم شما رفیقید اما گلوله که رفیق نمی شناسد
آسیب های اجتماعی؛ نان دانی حوزه های متولی
است موفقیتی حاصل شود، فقط در گرو همدلی، همراهی و هماهنگی اضلاع مثلث است ولاغیر... بنی هاشم نژاد: خانم رحیمی ما به آقای دکتر می گوییم اطلاعات نداری، شما می گویی من اطلاعات دارم. آقای کردونی می گوید اطلاعاتت را بردار و بیاور و با هم یک الگوی مداخله در می آوریم. بنی هاشم نژاد: الان شما آماده اید در اولین گام با هم این نقشه را کامل کنیم؟ کردونی: با پیشنهاد شما که می گویید
هوادار پرسپولیس، استقلالی ها را در کمپ حجازی عصبانی کرد+عکس
واسه چشمای کورت سراغ دارم دوست من...فصل پیش با اون همه نقطه ضعف بهتون 4 تا زدیم این فصل یاد 6 تا رو براتون نو میکنیم... آپلود عکس امید 96 + 105 - پاسخ کلا لنگیا دوست دارن سبک و ضایع بشن . تو خونشون هست آپلود عکس farhad 0 + 0 - پاسخ سوزش حضار... آپلود عکس taj 0 + 0 - پاسخ یه دلقک جهت خودشیرینی اون
پرسش و پاسخ های قرآنی
انجام داده ونتیجه نگرفته باشیم اینجا جایی است که می توانیم بگوییم شاید مصلحت بوده که معمولا بعد از چندی (که ممکن است حتی چند سال هم به طول بینجامد) متوجه این مصلحت بشویم . من برای سوالاین دوستمان مثالی میبزنم که خوانندگان عزیز بیشتر متوجه شوند .شما کودکی را درنظر بگیرید که در بازار به همراه مادرش است و هرچه که می بیند ( از سیخ کباب گرفته تا اسباب بازی و ...) را طلب کرده و بهانه میگیرد. این کودک
دست اصولگرایان به شدت خالی است
پنهان مانده بود. با کنار رفتن احمدی نژاد و اتمام دوران ریاست جمهوری 92 مشخص شد که اصولگرایان 4 میلیون رای قرص و محکم بیشتر ندارند. همان 4 میلیونی که در سبد رای سعید جلیلی ریخته شد. حالا اگر مثلا چند میلیون هم برای آقای ولایتی و یا بخشی از آراء آقایان رضایی و قالیباف هم را در نظر بگیریم، باز هم اختلاف فاحشی میان محبوبیت اصولگرایان و رقیب اصلی شان یعنی اصلاح طلبان به وجود آمده است. اگر
تشکر ویژه علیرضا بیرانوند از گل محمدی و فرکی/ یخچال پر ازسیب پرویز پرستویی/ صدای موفقیت سعید معروف
عشق و وفاداری بر مسلمین تسلیت باد بهنام صفوی در صفحه اینتاگرام خود نوشت: تقریبا 1 سال داره میگذره از روزای سختی که به لطف خدا و وجود شماعزیزان سپری شد و داشتم کم کم آماده میشدم برای تیر ماه و بستری شدنم. خدا رو شکر که الان خیلی بهترم و مقاوم تر و دوره های درمانم و با توکل به خدا و انرژی و دعاهای شما خیلی خوب سپری میکنم. هدف اصلی از این پست قدردانی و تشکرم هستش از همه واینکه
زندگی ام را مدیون پرسپولیسم - سر 4 جعلی با برهانی کل کل داشتیم - روزی که می خواستم بروم ماه عسل
: امیدوارم اگه می تونیم کمکش کنیم. استاداسدی اتفاقات خیلی سختی رو پشت سر گذاشته. * راستی آشپزیت خوبه؟ - بله من از 20 سالگی تنها بودم و قاعدتا یه چیزهایی یادگرفتم. * غذای مورد علاقه ت؟ - زرشک پلو با مرغ. صبحانه هم بدید می خورم. عاشقانه دوستش دارم. * سخن آخرتون با دوست داران شما. - فقط من یک حرفی دارم، رامبد جوان جایی با کسی مصاحبه می
آقای ظریف! چرا مارادونا دیگه بازی نمی کنه؟
؟ حالا عروسی رو میگیم خودمون می گیریم. سیسمونی چی؟ آقای ظریف! یه پستونک 50 هزار تومن. من نمی دونم این وزارت خارجه داره چی کار میکنه. آخه شهریه مهد کودک هشت میلیون تومن؟ دوره وزارت آقای ولایتی همه مهد کودک ها رایگان بود. برگردیم به بحث ازدواج. آقای ظریف! ما برجام نکردیم که باز هم برای سفر به اروپا مجبور باشیم هزینه های هنگفت بدیم. زمان آن بزرگمرد (راه دور نرین، همین احمدی نژاد خودمون) روابط با اروپا
خبری که خبرگزاری مهر پس از انتشار حذف کرد، چه بود؟!
با شما کار داره. (احمدی نژاد می آید دم در) – به به! من خاک پای مدیر ساختمونم هستم! – نفرمایین آقای احمدی نژاد ... ما ارادت داریم ... – آقا بفرمایین تو ... جاتون خالی داشتیم با اسفندیار گیلاس می خوردیم و خاطرات گذشته رو مرور می کردیم. – خیلی ممنون، مزاحم نمیشم ... فقط خواستم بگم یه چند ماهه جسارتا شارژ واحد شما ... – اتفاقا خوب شد فرمودین شارژ ... یاد موضوعی
کفتربازی حاصلی جز اتلاف وقت و عمر را دربر ندارد
شنیدن این تنوع اسامی کبوترها تعجب می کنم. ادامه می دهد: 125 تا کفتر قیمتی دارم که کلی قیمت می خوره از او درباره خرید و فروش و هزینه هایی که برای کبوترهایش کرده، می پرسم. او ادامه می دهد: بیشتر کفترا رو توی هوا دشت می کنیم بعد هم تورش را برمی دارد و قفس کبوترها را باز می کند. به پیشنهاد یکی از آشنایان به سراغ یکی دیگر از کبوتربازان می روم 10دقیقه یک ربعی می گذرد تا پشت بامی را پیدا کنم که
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (121)
پشت ضربه ایستگاهی؟! چرا مثه رامین رضاییان خوشحالی بعد از گل میکنه؟ آدم انقدر تقلیدکار؟ 39. مردان سرزمین یخی (ایسلند) می تونن گرمای بیشتری ببخشن به این گروه! الان پدر پارادوکس ادبی رفته تو یخچال جیغ می کشه نمیاد بیرون! 40. بعد از نمایش اشتباهی سحابی هیلیکس توی برنامه ماه عسل، علیخانی توی رودروایسی مونده، قراره دو تا آدم فضایی رو بعد از طی 30 سال نوری به هم برسونه! 41. اومدم درس بخونم بعد ده دقیقه به خودم اومدم دیدم پیچای ماشین حساب رو باز کردم دارم زیر دکمه هاشو فوت میکنم. منبع :برترینها ...
اتوبوس های تندرو رشت حتما آماده است فقط گویا دوستان منتظر زیر لفظی هستند /طنز
گران قیمت از آن اخرین سیستم هایش خورد به نرده های بی ار تی شهر داغان شد بهرحال راننده بی دقتی کرده بود اصلا ربطی هم به باریکی مسیر و تاریکی مسیر و اینکه یکهو جلوی راه ادم ایستگاه ناوگان بی ار تی سبز میشود ندارد پدرم امروز به خانه رسید کمی خوشحال به نظر میرسید پرسیدم بابا کیفت کوک میزنه چیه خبریه گفت شهرداری داره کلا پیاده روهای قبلی رو که خیلی وقته از ساختشون نمیگذره دوباره میسازه گفتم چرا گفتم من به این کارها کار ندارم فقط همین که یه شغل موقت دیگه گیر اوردم خوشحالم با گفتن حرفهای پدر یاد یه ضرب المثل جالب افتادم که کار نیک کردن از پرکردن است ...
علیرضا احمدی روشن و آرمیتا رضایی نژاد در دیدار رهبر انقلاب/ سلفی پرسپولیسی ها+تصاویر
: علیرضا احمدی روشن و آرمیتا رضایی نژاد؛ فرزندان شهیدان هسته ای در دیدار دیروز مسئولان نظام با رهبرانقلاب. محسن مسلمان نوشت: استراحت بین دوتا تمرین با عشقا بهنام صفوی نوشت: تقریبا 1 سال داره میگذره از روزای سختی که به لطف خدا و وجود شماعزیزان سپری شد و داشتم کم کم آماده میشدم برای تیر ماه و بستری شدنم. خدا رو شکر که الان خیلی بهترم و مقاوم تر و دوره های درمانم و با توکل به
هشدار طیب نیا به زلزله اقتصادی دولت قبل
ضرر و زیان هر دو طرف می داند، خطاب به بخش خصوصی هم گفت: امروز بخش خصوصی در کشور به درجه ای از بلوغ رسیده است که باید به جای فقط انتقادکردن، برنامه ای ایجابی بدهد . گویا وزیر با این مشورت خواهی از بخش خصوصی دعوت کرده است برای مقابله با تغییر مسیر انتخابات کمک کند. به گفته قنبری، طیب نیا خواسته بگوید اگر فعالان بخش خصوصی دست به کار نشوند، احتمالا بار دیگر گرفتار زلزله اقتصادی احمدی نژاد خواهند شد
احمدی نژاد و اصحاب رسانه
جواب ملت به سخنان آخوندی گزارش خبری – تحلیلی علیرضا مرتضوی فر / ماهین نیوز دکتر احمدی نژاد در جمع اصحاب رسانه: آن آقایی که در کاخ سفید ایستاده است و طوری حرف می زند که انگار هشت بار در جنگ ما را شکست داده و غلبه کرده، آنچنان به ذلت و خواری خواهد افتاد که عبرت تاریخ خواهد شد. سخنان آخوندی ارزش پاسخگویی نداشت دوشنبه شب ( 24/3/95
واکنش هنرمندان یزدی به درگذشت هنرمند ارزشی استان+تصاویر
یه عزیز دیگه از دست میدی... سعید نیکوکار هم رفت.. واقعا هیچی نمیتونم بگم.. خدا صبر خانواده و برادر دوست هنرمندمون علی نیکوکار بده ... . .................................................................................................................................................................... مجید دهقانی زاده از عکاسان توانمند استان نوشت: درگذشت دوست هنرمندم سعید
نفوذی در آرشیو صدا و سیما؟!/چگونه فیلمهای قبل از انقلاب تلویزیون ازماهواره ها سر درمی آورد
پرسش: سردار سعید قاسمی یکی از حامیان سرسخت محمود احمدی نژاد روز گذشته در گفتگو با خبرگزاری فارس از نفوذ در سازمان صدا و سیما خبر داد. پیش تر نیز مدیر شبکه مستند از فروش آرشیو صدا و سیما به شبکه های خارجی پرده برداشت آنها قبلا یک مستند سه قسمتی به نام انقلاب 57 کار کردند، فیلم هایی در این مستند پخش شد که ما هم در آرشیو خودمان نداریم. من این نکته را در صداوسیما گفتم مبنی بر اینکه یک نفر نفوذی
مشکلی به نام شهریه مدارس دولتی
...، ثبت نام کنم. رفتم برای ثبت نام. ده پانزده نفری هم اوجا بودند که به علت نبود ظرفیت، برای التماس و خواهش توی صف ایستاده بودند. نوبت التماس من که رسید، اولین جمله ای که شنیدم این بود : - جانداریم . - خانوم ما ساکن همین محله هستیم. اون یکی دخترم هم سال ها تو همین مدرسه درس می خوند - آقا مشکلی داری برو اداره - خانوم اداره چرا؟ تو این گرما برم اداره چی بگم؟ مگر نگفتن که مدرسه ها فقط باید تو حوضه خودشون رو ثبت نام کنند؟ اگر شما ثبت نام نکنید، پس کی می خواد این بچه رو ثبت نام کنه؟ - آقا نمیدونم برو اداره - رفتیم اداره .... ...
نشانه های رونق بازار مسکن
هات به کنار اینکه از تولید گفتی واقعا معلومه از تولید زیاد اطلاعات نداری یه سرچی بکن بیماری هلندی اقتصاد تا بفهمی چی کمر تولید رو میشکنه در ایران اونوقت نمیای آرزوی تورم بکنی به بهانه حمابت از تولبد تورم بالا چیز خوبی نیست نمیدونم این چه طرز فکریه یه عده دارند نمیدونم ایا با مقاله دادن و فشردن کی بورد کامپیوتر و کامنت تبلیعاتی گذاشتن میشه در بازار مسکن رونق ایجاد کرد اون هم وقتی جیب
پس چرا زیر خاک ها بودند؟ +فیلم، صوت و عکس
نمود اول ولی افتاد مشکل ها" همین که دل به لبخند کسی بستند فهمیدند "جرس فریاد میدارد که بربندید محمل ها" به یمن ذکر یازهرا یشان شد باز معبرها "که سالک بی خبر نبوَد ز راه و رسم منزل ها" به گوش موج ها خواندند غواصان شب حمله: "کجا دانند حال ما سبک باران ساحل ها" شب حمله گذشت و بعد بیست و هفت سال امروز چنین با دستِ بسته، سر برآوردند از
ماجراهای برسام و برجام!/ طنز
این ببعد پاسپورت که سهله اموال ایرانی ها هم اعتبار نداره! صدایش را بالا برد و گفت: این به من ربطی نداره! گفتم: نفرمائید آقا گفتن نتیجه خوش خدمتی های شماست! نگاهی غضبناک به من کرد و گفت: هر کسی این رو گفته سواد برجامی نداشته! بعد قدم هایش را بلند تر برداشت و سعی کرد از من دور شود! دستش را گرفتم و گفتم: بفرمائید با تاکسی بریم. کمی هل شد و گفت: ممنون برسام خان کسی عادت نداره من زود برسم! پیاده برم بهتره! بعد خداحافظی کرد و آرام آرام از کنار من رفت. انتهای پیام/رض
دیدار بسیج دانشجویی و دانشگاهیان دانشگاه هنر اصفهان با خانواده ی شهید پاسدار مدافع حرم "علی شاه سنایی"
مادر یکم صبر کن هم باباتون الان مریضه و هم بچه ات خیلی کوچیکه در جوابم گفت ؛مادر اون دنیا جواب حضرت زهرا رو چی میخوای بدی؟ میگفت مامان شهادت که به این راحتیها نیست اینقدر باید خوب باشی، اینقدر باید رزق حلال خورده باشی. اگه دوباره برگردیم به قبل بازهم اجازه میدهید که بروند؟ بله... بچه ام قسمتش شهادت بوده، ما برامون افتخاره مادر و پدر شهید باشیم، الان برادر کوچکتر علی آقا چند
اشعار آیینی ویژه وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها
قلب کسی جا نکرده اند در آینه اگر به رخ خویش زل زدند غیر از خدای خویش تماشا نکرده اند چون چشم وا نکرده و خود را ندیده اند با چشم بسته هم به حقیقت رسیده اند اما من و تو بسکه در اندیشه ی خودیم با دست خویش در صدد ریشه ی خودیم آه ای خدا مدد به شما مبتلا شوم با راه های آدمیت آشنا شوم گر با شکست خویش به
گزارش کارگاه تاریخ شفاهی آزادگان/ قسمت اول
چند گردان و لشکر و تیپ وارد شدند، ممکن است آن ها در حد این بدانند که گارد ریاست جمهوری در والفجر8 تو جاده ام القصر- العماره جلوی گروه ما ایستاد ولی فقط کسی که تو گردان حبیب و حمزه بوده است می داند که اصلاً گارد ریاست جمهوری نبوده و اطلاعاتی که در عملیات والفجر8، 24/10/64 تو جاده ی ام القصر- العماره ، فاو دادند، اطلاعات غلطی بود. این را هیچ کس نمی داند به جز آن نیروهایی که توی آن جبهه حضور داشتند و
پیامک های دریافتی1395/03/26
ماموران کنتورخوان اداره آب استان بوشهر تو اوج گرما میرن سر کار در قبال هیچ . 3 ماه هست حقوق نگرفتن مگه 1 میلیون چی هست که نمیتونن به این بدبختا بدن. تو رو خدا پیگیری کنید 8395...0913: از سخنگو دولت گزارش تهیه کنید که ایشان قبل ازعید95 فرمودند حقوقها باید یکسان شوند اما چند روز پیش گفتند حقوقها یکسان نمی شوند_چرا ظرف مدت کوتاه دو جمله متضاد_ازکرمان 6627...0913:سلام در رابطه با