سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۳

احمدی نژاد اینطور از اسناد وزارت اطلاعات استفاده میکند!

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس هشتم درباره علت عدم رسیدگی به پرونده های قضایی احمدی نژاد می گوید: از نظر من در آن دوره ای که احمدی نژاد وزیر اطلاعاتش را کنار گذاشت و خودش مسئولیت این وزارتخانه را به عهده گرفت، توانست به اطلاعات درجه یک وزارت اطلاعات دست پیدا کند. برهمین اساس از بسیاری افراد که دارای نقاط ضعفی بودند، سوژه ای دارد. به همین دلیل است که کسی جرأت نمی کند به احمدی نژاد بگوید بالای چشمت ابرو است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)