دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۱

سیدصالحی: بعد از بررسی پیشنهادها بهترین تصمیم را می گیرم/ از کمالوند ...

به گزارش ورزش 11، سیدمهدی سیدصالحی در مورد جدایی اش از گسترش فولاد گفت: من در یک نیم فصل روزهای خوبی را در گسترش فولاد پشت سر گذاشتم و باید از مسئولان این باشگاه از جمله آقایان زنوزی، آذرنیا، خطیبی و سمندر تشکر کنم. من نهایت تلاشم را در این تیم انجام دادم و به هر حال قسمت این بود که جدا شوم. مشکلی هم بابت این موضوع ندارم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا بابت عدم تمدید قرارداد، از فراز کمالوند ناراحت نیستی؟ ، خاطرنشان کرد: ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)