دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
یزدی نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۲

نخستین بیمارستان برای دانش آموزان معتاد

به گزارش یزدی نیوز دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در گفت وگو با شهروند : درمان دانش آموزان معتاد در یکی از بیمارستان های دانشگاه شهید بهشتی رایگان است تصمیم بزرگ بالاخره گرفته شد. یک تصمیم بزرگ و یک خبر خوب برای دانش آموزانی که مواد مخدر مصرف می کنند و تا همین یکی، دو سال پیش و شاید تا همین حالا هم خیلی ها وجودشان را انکار می کنند؛ حالا این مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدرند که می گویند می خواهند پنهان کاری درباره آنها را کنار بگذارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)