سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۲۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برسام ۱۳۹۵/۰۳/۳۰ - ۱۵:۵۱

پنتاگون را هک کنید و جایزه بگیرید!

پنتاگون یا همان وزارت دفاع ایالات متحده، تصمیم گرفته تا برنامه ی خود موسوم به Hack the Pentagon را یک بار دیگر، و این بار گسترده تر از دفعه ی پیش به اجرا درآورد. دور اول اجرای این برنامه از 18 آوریل تا 12 مه 2016 بود و در طی آن، به هکرهای کلاه سفیدی که مشکلات امنیتی روی پنج سایت از مجموعه ی سایت های وزارت دفاع را پیدا می کردند، جایزه ی نقدی داده می شد. حالا این بار تمامی سایت های این وزارت مورد بررسی قرار می گیرد و ورود به این چالش هم برای همه آزاد است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط