چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نامه نیوز ۱۳۹۳/۱۰/۲۲ - ۱۷:۳۳

4 کیلوگرم مواد مخدر در ایستگاه مترو کشف شد

به گزارش نامه نیوز، صبح امروز دو نفر با حمل کیف مشکوکی از گیت ایستگاه راه آهن مترو عبور کردند که عوامل حراست به آنها مشکوک شده و فرد حامل کیف را روی سکو دستگیر و با بازرسی از کیف وی چهار کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش ثبت و ضبط کردند. بنابراین گزارش، قاچاقچی دوم نیز به سمت خروجی ایستگاه متواری شد ولی با هوشیاری حراست مترو و پلیس، وی نیزدستگیر می شود. گفتنی است هم اکنون افراد دستگیر شده برای تکمیل پرونده و مراحل قضایی تحویل پلیس انتظامی شده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)