سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سیتنا ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۰۳:۵۵

ایجاد شبکه های موازی مخابراتی در کشور، هدر دادن منابع ملی است/ پتانسیل بخش ...

مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، اظهار داشت: در حال حاضر ایجاد شبکه های موازی مخابراتی به هیچ عنوان درست نیست و در واقع هدر دادن منابع ملی است و هر بخش باید صرفا به ارائه ی سرویس و خدمات در همان حوزه ی تخصصی خودش بپردازد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)