سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۰

گوشی 4 دلاری ساخت هند 10 تیر ماه وارد بازار می شود

سرویس فناوری جوان ایرانی به نقل از راسخون ؛ بخش اخبار فناوری: گوشی 4 دلاری ساخت هند 10 تیر ماه وارد بازار می شود در حالی که برخی تصور می کردند گوشی 4 دلاری هندی که معرفی شده بود وارد بازار نخواهد شد، اما گفته می شود این گوشی در حال آماده سازی برای ورود به بازار است و از 10 تیر ماه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)