سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۲

شهرک صنعتی شماره 5 قم گاز دار شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم؛ از آغاز بهره برداری شبکه و ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم؛ امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: در آستانه عید سعید فطر عملیات اجرایی شبکه توزیع و ایستگاه تقلیل فشار 10 هزار متر مکعبی شهرک صنعتی شماره 5 قم با اعتباری بالغ بر 14 میلیار ریال به پایان رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)