سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۲

کارت سوخت مردم را آزار می دهد یا واردات بنزین؟

یادداشت اقتصادی/کارت سوخت مردم را آزار می دهد یا واردات بنزین؟ به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کارت هوشمند سوخت به عنوان ابزاری برای کنترل مصرف سوخت و کاهش قاچاق این فراورده نفتی از سال 86 مورد استفاده قرار گرفت. از شروع تک نرخی شدن بنزین در خرداد 94 تاکنون مراکز مختلفی چون مرکز پژوهش های مجلس، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت و سازمان شهرداری های وزارت کشور و بسیاری از کارشناسان، در گزارش ها ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)