سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۰۹:۴۶

زنگ خطر برای سدهای شهرستان سمیرم به صدا درآمد

محمدحسین نصرتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم، با اشاره به میزان بارش و متفاوت بودن نوع بارش ها در مناطق مختلف شهرستان اظهار کرد: وضعیت سدهای شهرستان سمیرم نامناسب و بحرانی است. وی به تشریح میزان آبی سدهای شهرستان پرداخت و افزود: سد حنّا دارای 52 میلیون مترمکعب ظرفیت است که تنها 4/4 میلیون متر مکعب آن قابل استحصال است. فرماندار سمیرم ورودی سد قرقاچ سمیرم را صفر اعلام کرد و گفت: این سد با 21 میلیون متر مکعب ظرفیت اکنون 13 میلیون متر مکعب آب موجودی دارد که وضعیت خوبی نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)