سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۲۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۰:۴۹

حیدری: من و وریا خیلی خوبیم، بهتر از من و میلاد و حمودی!

سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی" جام نیوز "، خسرو حیدری از این که وریا غفوری قرار است زوج او در سمت راست استقلال باشد حسابی خوشحال است! او از این مساله ابایی ندارد که عنوان کند غفوری بهترین زوج او در این سالهاست. بهتر از حمودی و فخرالدینی! حیدری در این مورد گفت: در گذشته نیز خودم بسیار دوست داشتم که وریا به استقلال بیاید. در پاس همدان نیز زوج بسیار خوبی داشتم و الان نیز خوشحالم که وریا در استقلال حضور دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)