پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۴۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بدر پرس ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۲

مدیرعامل استقلال اهواز: تیمی می بندیم که بویی از اعتصاب در آن نباشد

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با بیان این که با بازیکنی قرارداد می بندیم که عاشق استقلال و فوتبال خوزستان باشد، گفت: برای فصل جدید لیگ دسته یک، تیمی خواهیم بست که در آن بویی از اعتصاب نباشد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)