چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۰۳:۳۱

بنگر به خاطر هواداران پرسپولیس دچار عذاب شد!

سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز و به نقل از خبرورزشی، امروز(سه شنبه) مصاحبه از محسن بنگر منتشر شد که خودش معتقد است پس از این مصاحبه دچار عذاب وجدان شده و از هوادران پرسپولیس عذرخواهی کرد. بنگر در مصاحبه خود گفت برانکو از باشگاه خواسته بود تا قراردادش تمدید شود اما طاهری مخالفت کرد. همچنین بنگر درباره بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از ترس به من زنگ نمی زنند. سال گذشته به خاطر همین بازیکنان مصاحبه کردم و جریمه شدم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)