چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۱

کسب 2 مدال بوکسورهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور

.jwplayer{ display: inline-block; } قم - رئیس هیئت بوکس استان قم از کسب 2 مدال بوکسورهای قمی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی اراک خبر داد. مجید عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت های بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان روز گذشته در حالی در اراک برگزار شد که تیم بوکس استان قم در این مسابقات 2 سهمیه داشت و هر 2 سهمیه قم موفق به کسب مدال شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)