سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۳

یاسمین در کمای خطای پزشکی

یاسمین خیلی زود از کما خارج شد و دلیل آن هم این بود که داروهایی با دز بالا به او تزریق کردند در صورتی که طبق صحبتی که با چند پروفسور داشته ام باید دارو ها را با دز پایین تزریق می کردند تا یاسمین آرام آرام به هوش آید. حالا عوارض آن داروها باعث شده پروتئین کلیه او 480 باشد و مدام داروهای ضد تشنج مصرف کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط