چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۰

برانکو گفت بهتر است جایی بروی که بازی کنی

مهاجم تیم صبا گفت: پیشنهاد مالی صبا بهتر از پیشنهادات دیگر بود. سیدعلی فاطمی در گفت وگو با کاپ ، درباره حضورش در صبا اظهار داشت: فصل گذشته بازیکن پرسپولیس بودم و از آنجایی که فرصت زیادی برای بازی در این تیم نصیبم نمی شد با مشورتی که با خود برانکو داشتم از این تیم جدا شدم و نیم فصل دوم به تیم راه آهن رفتم تا فرصت بازی به من بیشتر برسد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)