چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۶

استفاده 30 درصدی شهروندان از کارت بلیط در قم

استفاده 30 درصدی شهروندان از کارت بلیط در قم معاون شهردار قم گفت: 30 درصد شهروندانی که در قم از اتوبوس استفاده می کنند٬ کرایه خود را از طریق کارت بلیت پرداخت می کنند که تلاش می کنیم تا پایان سال جاری این میزان به 50 درصد برسد. به گزارش شهرنیوز٬ علیرضا قاری قرآن٬ با اشاره به اینکه شهرداری محاسبات دقیقی برای رسیدن به عدد افزایش قیمت اتوبوس انجام داده گفت: در سال گذشته حدود 57 میلیون جا به جایی با اتوبوس درون شهری در شهر قم انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)