چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران ویج ۱۳۹۵/۰۵/۰۶ - ۱۴:۱۸

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهریور

وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه نیازمند 10 هزار معلم با مدرک کارشناسی و بالاتر است و آزمون استخدامی برای جذب این نیروها شهریور امسال برگزار می شود. علی اصغر فانی افزود: حداقل مدرک لازم برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی کارشناسی است و متقاضیان دارای مدرک کارشناسی باید حداکثر 30 سال و متقاضیان دارای... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)