چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۹

مدیریت مصرف آب همچنان ادامه دارد/ هشدار به پرمصرف ها

تهران - ایرنا - به شکرانه الطاف الهی در ابتدای سال جاری بارندگی هایی را شاهد بوده ایم ولی به نظر می رسد با توجه به آمارهای مربوط به مصرف آب، بارندگی های اخیر برخی مشترکان را نسبت به رعایت الگوی مصرف دچار کم توجهی کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)