سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۰۳:۱۴

پشیمانی آمریکا از حمله سایبری به ایران

کارشناسان اندیشکده شورای آتلانتیک تأکید کردند توان سایبری ایران بعد از حملات استاکس نت به تأسیسات هسته ای نطنز بسیار افزایش یافته و ایران به عنوان یک کشور قدرتمند سایبری از این قابلیت ها برای نفوذ اطلاعاتی و تأمین اهداف سیاسی خود در خاورمیانه بهره می گیرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)