سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۲۶

بختیاری: آسانسور ما رو به پایین خراب است/ کادر فنی استقلال خوزستان سال بعد ...

فاضل بختیاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در مورد تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم. نباختن در این مسابقه برایمان اهمیت زیادی داشت اما اگر 3 امتیاز را کسب می کردیم شرایط خیلی بهتر می شد. در کل تساوی مقابل پرسپولیس متحول شده نتیجه بدی نبود. شما دیدید پرسپولیس که مقابل 100 هزار نفر تیم قدرتمند النصر را در ورزشگاه آزادی شکست داد نتوانست مقابل ما آن نمایش را ارائه کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)