دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۰:۴۴

بختیاری:کادر فنی استقلال خوزستان سال بعد هم به کارش ادامه می دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: آسانسور استقلال خوزستان رو به پایین خراب است و آسانسور ما فقط به سمت بالا حرکت می کند. به گزارش وبسایت نود ، فاضل بختیاری در مورد تساوی یک بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داشتیم. نباختن در این مسابقه برایمان اهمیت زیادی داشت اما اگر 3 امتیاز را کسب می کردیم شرایط خیلی بهتر می شد. در کل تساوی مقابل پرسپولیس متحول شده نتیجه بدی نبود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)