چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۲:۰۰

طارمی: خواهر و برادرم استقلالی هستند/ شادی گلم سیاسی نبود

مهدی طارمی پدیده این روزهای فوتبال ایران و پرسپولیس مهمان برنامه نود بود و به سوالات عادل فردوسی پور پاسخ داد. به گزارش کاپ، طارمی که همراه بسیار ساده و بی آلایش در برنامه حضور یافته بود و صحبت می کرد در ابتدا درباره حضورش در پرسپولیس گفت گفت: علی دایی پس از دیدن فیلم های بازی ام مرا به پرسپولیس آورد و از او تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و من را در ترکیب تیم قرار داد. من به وسیله دوست و وکیلم صمد ابراهیمی به پرسپولیس و دایی معرفی شدم و خوشحالم که در این تیم هستم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)